Práce v Itálii

Nalezení práce v Itálii je mnohem jednodušší v severní části země, kde je v současné době i relativně malá nezaměstnanost. Oproti tomu na jihu může být kvůli vysoké nezaměstnanosti najít práci obtížné.

Administrativní požadavky

Pro práci v Itálii nepotřebují čeští občané pracovní povolení, při pobytu delším než tři měsíce se však musí registrovat na místním obecním úřadě. Při registraci se předkládá doklad totožnosti a doklad o zaměstnání (pracovní smlouva), studiu nebo samostatně výdělečné činnosti. Pokud pracovní smlouvu ani další doklad nemáte, musíte prokázat, že vlastníte dostatek finančních prostředků na život v Itálii.

Zájemce o práci by si dále měl zařídit i číslo sociálního zabezpečení na místním finančním úřadu.

Minimální mzda při práci v Itálii

Minimální mzda není v Itálii stanovena, odvíjí se od kolektivních smluv v jednotlivých odvětvích.

Ubytování

Nabídky práce v Itálii

Pokud uvažujete o práci v cizině, doporučujeme vám článek práce v zahraničí.

Informujte se o možnosti vrácení daní při práci v zahraničí.


Sdílet tento článek

Byl pro Vás článek užitečný?

  

Diskuze k článku

Chcete sledovat diskuzi ke článku e-mailem?
Dotaz
Autor: Lenka (16.05.2008)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat.Když chci jet do Itálie, mám tam známé,časem bych tam začala pracovat.Jaké všechny formality tam musim vyřídit, abych tam mohla zůstat žít?Moc děkuji za odpověď.Můj mail
Re: Dotaz
Autor: Barbora (19.05.2008)
Dobrý den,
musíte se registrovat na místním obecním úřadě a vyřídit si číslo sociálního pojištění. Může být trochu problém se zaregistrovat, pokud ještě nemáte pracovní smlouvu, po jejím získání by ale registrace měla být spíš formalitou.
Re: Re: Dotaz
Autor: Denisa (21.07.2009)
Na obecním úřadě mě nechtějí zaregistrovat /nepracuji/! není pro ně dostačující pojíštění od Metal Aliance. Pojíštění budete mít v Itálii až s prací..Prý si mam sehnat formulář E106, ale ten je jen pro pracující! mají v tom pěknej bordel!!!
Re: Re: Re: Dotaz
Autor: Denisa (21.07.2009)
deniska.horvath@gmail.com
Autor: tomas (22.05.2008)
dobrý den shaním brigádu v itálii na léto 2008 nezná někdo slušnou agenturu na sprostředkovani předem děkuji
Re: prosba
Autor: Jana (08.10.2009)
ahojky,sháníme práci nebo i třebas brigádu v Itálii,vím ,že je to těžké ale i tak se chceme pokusit něco najít..muže nám někdo pomoci děkujeme předem za jakoukoli radu a pomoc..hezký den Jana
Re: Re: prosba
Autor: Paya (02.01.2010)
Ahoj Jani,o práci v Itálii vím,tak pokud tvůj inzerát stále platí ozvi se.hezký den
Re: Re: Re: prosba
Autor: Jana (02.01.2010)
ahojky děkuji za odpověd ano inzerát stále platí..mužeš se mi ozvat na skype janisvip nebo děkuji Jana
Re: Re: Re: prosba
Autor: Jana (04.01.2010)
Ahoj,
prosím tě jestli mi můžeš poradit ohledně práce, napiš mi na mejl , předem ti moc děkuji a budu ti vděčná za každou radu.
díky Jana
Re: Re: Re: prosba
Autor: Katka (04.01.2010)
dobrý den, můžu připojit i svůj kontaktní email:;-) děkuji...
Re: Re: Re: prosba
Autor: Jana (16.01.2010)
ano muj inzerát stále platí..mužeš mi napsat na email nebo skype janisvip díky Jana
Re: Re: Re: prosba
Autor: Vendula (26.01.2010)
Zdravím,hledám sezonní práci v Itálii..Nevíte o něčem? emai adr. ,diky.
Re: Re: Re: prosba
Autor: Mia (31.01.2010)
dobry den shanim praci na letni brigadu v Rimini jako pokojska kdyby nekdo poradil byla bych moc rada. dekuji za odpoved :-)
Re: Re: Re: prosba
Autor: marie (02.02.2010)
mohla bych se taky pripojit svym emailem
Re: Re: Re: prosba
Autor: Martin (11.02.2010)
Dobrý den přeju,rád bych se otázál,zda je možné sehnat práci jako zámečník a svářeč v itálii.Děkuji Martin
Re: Re: Re: prosba
Autor: Lenka (15.02.2010)
Můžu připojit i svůj email? Jsem studijně v Itálii po celý rok 2010 a moc ráda bych si tu našla práci, nebo brigádu..(nejlépe Miláno, Parma a okolí)
Re: Re: Re: Re: prosba
Autor: Radek (06.03.2010)
Devcatka vite co znamena prace v Italii?Moc bych neriskovala.Vite co je -PUTANA-?
Re: Re: Re: Re: Re: prosba
Autor: SIMONA (07.05.2010)
Ja pracuji a ziji v Bologni 8 rokem a nejsem PUTANA!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: prosba
Autor: Alice (07.05.2010)
Puttana se píše s dvěma ,,tt,, A co teda děláš, když italštinu moc neumíš?
práce
Autor: Bára (09.03.2010)
Zdravím, taky se zajímám o práci v Itálii, pokud je tedy nějaký tip, můj email je Díky moc!!
Re: Re: Re: prosba
Autor: jarda (22.08.2010)
prosim nama nekdo nakej kontakz na praci v italii???dik za kazdou odpoved, piste na meil,
Re: Re: Re: prosba
Autor: jarda (29.12.2010)
prosimte muzes poslat co je to za praci a nakej kontakt.pis na muj mejl
Práce v italii
Autor: Kuba (14.09.2011)
Dobrý den, chtěl bych pracovat v italli jako čísnik,vím že je to tezke nájit,Může te my poradit prosím nekdo nebo jestli víte o praci.Předem děkuji.

Můj email.
Můj tel. 724 704 711
resident
Autor: martasss (16.06.2008)
dobry den, chtel jsem se zeptat. co vsechno musim udelat pro to abych mohl byt residentem v italii. A jestli nahodou nevite jak to
tam funguje s povinym rucenim na motorku???
dekuji.
Shanime praci v Italii
Autor: Honza (28.06.2008)
Nazdar lidicky
mame z pritelkyni zajem pracovat v Italii jestli mate nekdo nejakou radu pres jakou ageturu by jsme meli hledat praci budemem radi za jakoukoli pomoc.
Rada nad zlato. Na e-mail
Diky
sháním práci v Udine
Autor: Žaneta (30.06.2008)
Dobrý den, ráda bych pracovala přes léto 2008 v Itáli Udine, budu tam celé 2 měsíce, nemáte někdo nějaký kontakt. Děkuji Můj meil
Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Simona (11.07.2008)
Dobrý den,
Chtěla jsem se podělit o svou pracovní zkušenost v Itálii. Práci jsem si shnáněla v oblasti Milána v Lombardii, kde by měla být relativně největší zaměstnanost v celé Itálii. Musím říct, že najít si trvalou práci zde je prakticky nemožné. Sháněla jsem práci v oblasti informatiky, vystudovala jsem informatiku na universitě a mám praxi více než 5 let v této oblasti, mluvím 4 světovými jazyky a z italštiny mám překladatelské státnice. Očekávala jsem, že si práci na dobu neurčitou najdu poměrně snadno.
Jednak prvním problémem sehnat zaměstnání byl požadavek rezidence v Itálii. Když jsem šla požádat o rezidenci na místní obecní úřad, řekli mi, že musím mít pracovní smlouvu. Když
jsem přišla do jakékoliv pracovní agentury, řekli mi, že mě nechtějí ani zaregistrovat bez rezidence v Itálii, to samé mi řekly i soukromé firmy. Takový začarovaný kruh, jako témeř
vše zde v Itálii. Nakonec jsem rezidenci v Itálii vyřešila jiným způsobem, tj. dokázat přeložené zdravotní pojištění na 1 rok (neplatí zde VZP kartička, musela jsem si nechat úředně pověřit české pojištění u Allianz na 1 rok, protože pojištění v Itálii se nemůže uzavřít bez residenze v Itálii...) a prokázat, že disponuji finanční částkou 5 000 euro. Potom jsem mohla vyřídit rezidenzi a začít hledat práci.

Obešla jsem snad všechny pracovní agentury zde v Miláně s mým CV, odpověděla jsem na více než 200 CV přes internet, zanesla jsem dalších 200 CV osobně do firem v celém okolí Milána. Takže nakonec jsem zaslala přes více než 500 CV. Ozvalo se mi 8 firem ze všech těch zaslaných CV.

Všichni nabízejí jen smlouvy na dobu určitou na pár měsíců či dokonce týdnů, nejdelší smlouva, kterou mi nabídli je na jeden rok v jedné firmě, která se specializuje na informační systémy přes agenturu. Ve smlouvě je samozřejmostí, že mi neplatí dovolené, nemocenskou, v případě těhotenství či nemoci, kdy bych chyběla více než měsíc mě okamžitě mohou dát výpověď.
Ve firmě je také mnoho kolegů italů, kteří se nacházejí ve stejné situaci jako já. Mé obavy, že by můj úspěch ve hledání práce zde byl zapříčiněný důvodem, že jsem cizinka je tedy bezpředmětný. Situace na pracovním trhu je zde opravdu kritická. Nemluvím o brigádách či letních pracích v mořských oblastech...
Firmy houfně propouštějí, stěhují se na východ, práci nabízejí jen ve formě kontraktů na pár měsíců, nemohou si vzhledem k ekonomické situaci ani dovolit najmout další zaměstnance. Lidé se tu tak nacházejí v situaci, kdy mají na starost rodinu, hypotéku, mají přes 40 let a nikdy neví, jestli až jim vyprší termín pracovní smlouvy, jestli jim ji firma prodlouží, jestli je nenechají ze dne na den doma a jestli v případě, že onemocní je propustí ze dne na den.
Ti šťastnější, kteří našli práci na dobu neurčitou před více než 10 lety, si ji tak drží, pracují přesčasy, mnohdy neplacené.

Podotýkám, že se jedná o situaci téměř v celé Itálii. Zde ve firmě se mnou pracují kolegové, kteří se kvůli pracovní nabídce přestěhovali až z hlavního města Říma, protože tam ani tyhle krátké smlouvy mnohdy nikdo nenabízí.
Mnohé firmy slibují, že po vypršení pracovní smlouvy na dobu určitou zaručují přijmutí do firmy na dobu neurčitou. Opravdu jsem ale zatím nezažila případ, kdy by tak učinili. Počkají do posledního dne platnosti smlouvy, potom zaměstnance nechají 2 týdny doma a potom prodlouží smlouvu opět na dobu určitou. Tím se vyhnou zákonu,že smlouvu jde prodloužit maximálně 3krát po sobě (tím, že zaměstance nechají doma, ho potom najmou jako novou osobu, která ve firmě před tím nikdy nepracovala) , neplatí daně za zaměstnance a také na sebe neberou zodpovědnost za náběr nové osoby do firmy. Tuto zkušenost mi také potvrdily desítky lidí, italů.
Také pracovní agentury, které většinu zaměstnání zprostředkovávají, vzhledem k obrovské poptávce po pracovních příležitostech, se chovají naprosto neuvěřitelně. Ztrácí životopisy, nezvedájí telefony, nečtou emaily, při osobní návštěvě a dotazu, zda pracovní nabídka, která visí ve výloze je ještě volná, odpoví, že ani neexistuje. Plné cizinců, rumunů, arabů, extra komunitních občanů, jim ani nezbývá nic jiného.

S tímto jsou také spojené mnohé další situace. Například hypotéku banka nedá za předpokladu, že člověk nepracuje na úvazek na dobu neurčitou.

Také platové poměry jsou naprosto žalostné. Pobírám zde plat dvakrát nižší než jsem měla u nás v ČR v Praze a čtyřikrát nižší než jsem vydělávala v Německu na stejné pozici. Ceny potravin a služeb jsou zde však třikrát dražší než v ČR.

Situace, kterou zde popisuji, zde opravdu existuje přesně takhle. Z mnoha zkušeností mých přátel či kolegů z práce je to zkušenost mnohanásobně potvrzená. V součastnosti jsem se setkala s mnoha případy, kdy italové odcházejí ze země pracovat do ciziny.
Já jsem sem do Itálie přišla kvůli soukromým důvodům s pevným odhodláním usadit se zde a nenechala jsem se odradit ani 8 měsíčním hledáním pracovního místa, chováním agentur a firem, ale abych řekla pravdu, je to situace naprosto nesnesitelná. Plánuji se tedy i s přítelem vrátit zpět do ČR.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Barbora (11.07.2008)
Simono, děkuji za zajímavý komentář. Nechcete o tom napsat krátkou zkušenost sem na web? Pokud byste měla zájem, napište mi prosím na email barbora(zavináč)nazkusenou.cz.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Eva (17.07.2008)
Milá Simono, mocí díky za Vaši zkušenost.. Je to ještě horší než jsem si představovala, hodlám se za pár měsíců přestěhovat do Itálie za přítelem a když si představím, že mě čeká tenhle kolotoč, je mi zle.. Eva
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Michaela (08.08.2008)
Ahoj, bohuzel musim potvrdit, ze mas naprostou pravdu a bohuzel uz dva roky se nachazim ve stejne situaci, kdy mi firma,kde pracuju prodluzuje smlouvu (samozrejme porad na dobu urcitou - neplati dovolenou, nemocenskou a td.). Mluvit o vyplate je zbytecne, v Cechach bych si vydelala mnooohem vic. NO TO JE ZIVOT!!!!!!
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: formichina (03.10.2008)
tak proc se nevratis do CR,kdyz je to tak mizerny??
Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: MICHEALA (07.02.2009)
DUVOD PROC SE NEVRATIM DO CR JE TEN, ZE MUJ MUZ JE ITAL A JA TADY MAM RODINU.
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: spera (09.02.2009)
Jaky to je mit tam rodinu, cetla jsem ze v rodine se nic neutaji:) atd..
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jarka (11.02.2009)
Miso, jsem na tom uplne stejne :0).
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jan (03.11.2008)
Zacnete uvazovat!Az budete mit misto na neurcito, tak vyse uvedene agentury kleknou!Kdo je vytvoril,proc a kdo za nimi stoji?!Kdyz dam klic od domu casto z ruky=drive ci pozdeji mi ho vykradou.Tak je to i temi pracovnimi misti.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Ivo (12.08.2008)
dobry den,komentar od simony je naprosto presny.ziju v italii dva roky a o praci jsem nezavadil.myslim o stabilni misto.Navic jsme se pokouseli s pritelkyni zde podnikat na cesky ziv.list ale tezce jsme nepochodili,vubec nic vam neuznaji,vse musite mit italske.pro zajimavost me pred tydnem staveli carabinieri a po predlozeni nasi obcanky se me zeptali kde mam povoleni k pobytu a zda je CR v unii.rad poradim i ostatnim muj email je
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jan (03.11.2008)
Souhlasim ze to neni jednoduche.I kdyz to neni tak cerne jak se zda.Zustal jsem tu(je to 17 let)a do CR ani nahodou.Kdo zlomi zacatek k tomu se pak Italove chovaji lepe nez vlastni rodina(ceska),rekl bych.
K vlastnimu vztahu cechu v zahranici mohu rict-sehnal jsem praci zhruba 8 lidem.Vysledek=lepsi nemluvit.Lenost,pohodlnost,dej mozna ti to vratim,maji to oni musim to mit taky,atd.Stalo se i to nekdo krad.
Prosim je to muj uhel pohledu(bez urazek),ziji ve Friuli 17 km od Udine.Vsem co doopravdy chteji drzim palce.Nezapomenout slusnost a poctivost(i kdyz ne vzdy plati)!!!
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Gl (23.01.2009)
Ahoj, ja cetla tvoje psani a jsem rada ze aspon nekdo se tam uchytil:) taky tam chci ale kdyz ctu ty clanky tady:(
Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jan (24.01.2009)
Uved svuj e-mail,zkusim Ti neco poradit.Prosim trochu info,vzdelani,vlohy povaha atd.
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Gl (25.01.2009)
Glamoury@email.cz, děkuju
Re: Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: gl (25.01.2009)
jinak mam vystudovanej cestovni ruch..Aj, zacala jsem s italstinou pred pul rokem a hrozne mi to jde, tak proc to nezkusit. Nepotrebuju sedet nekde v kanclu..byt s lidma v kontaktu. Premyslela jsem neco treba v hotelu nebo na lodi. Vubec nevim kde mam zacit. Mam praxi jen za barem ale to bych si ze zacatku netroufla. Sezona je jeste daleko ale uz trochu potrebuju nejaky infa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jan (03.02.2009)
Pro parc. vytizeni Ti napisi behem 2-4 dnu.Neco uz me napadlo,je to treba overit.Zatim cauky Jan
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: martin (20.12.2009)
Muzu taky poprosit o nejake postrehy nebo komentare k nalezeni prace ve friuli nebo trentinu? Jako gastarbeiter bych nemel problem misto sehnat, ale do toho samozrejme jit nechci, chtel bych neco trosku "na urovni". Ekonomicke vzdelani, praxe v obchode, italstina a anglictina bez problemu. Vic info kdyztak po mailu, . Grazie mille!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Verca (28.02.2010)
ahojky,rada bych se te zeptala jestli si uz neco nasla nejakou praci v Italii nebo mas nejaky kontakt, budu rada kdyz se ozves.
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Lucka (27.01.2009)
Honzo, je mi jasne, ze nemas specialni poradnu pro Cechy v Italii ztracene, ale presto - neporadil bys i mne? :-) Chystam se do Udine na studijni pobyt a rada bych si tam i privydelala, pripadne nasla co nejlevnejsi ubytovani, protoze stipendium je dost nizke... Muj mail je . Budu vdecna za kazdou radu ci pomoc. Diky a hezky den.
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Martin Holas (07.04.2009)
Dobrý den Honzo,
chystám se nyní na léto někam na jih a rád by jsem Vás požádal také o pár rad. Náhodou jsem zavítal na tento web, takže pokud budete ochoten, kontaktujte mě prosím na emailu :

Předem díky moc a jsem s pozdravem

Martin
Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Bára (09.03.2010)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je ještě aktuální Vaše pomoc zájemcům o práci v IT. Pokud ano, ráda bych Vám poslala svůj životopis. Můj email je Děkuji!
Re: Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Martina (24.11.2011)
Ahoj Jane,po precteni tveho clanku z r.2009 bych te chtela poprosit,zda by jsi mi mohl pomoct pri hledani prace v tvem okoli,jsem druhym rokem na Sardinii a z osobnich duvodu bych radeji na continent kde si treba najdu ceske kamarady..tvuj clanek je pomerne stary a tak nevim zda se k tobe dostane,pokud ano reaguj prosim na muj email dekuji Martina
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Petr Singer (25.01.2009)
Ahoj! Zdravim Te, a zaroven jsem rad ,ze jsi se v Italii uchitil,ponevadz spousta clanku o hledani zamestnani je dosti negativni a tak si myslim,ze to asi opravdu neni tak snadne.Vystehoval jsem se do Ameriky pred 13 lety,ale mou touhou bylo zit v Italii.Uvazuji o navratu do Evropy, a chtel bych to konecne zkusit prave tam a nekde na severu jako jsi prave Ty.Taky pises o "nasincich v cizine".Ja tez nemam ty nejlepsi zkusenosti.Drz se!!!
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Alex (31.01.2009)
Ahoj, muzes se mne prosim ozvat na ?Potreboval bych radu.
Dik moc
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Iva (04.05.2009)
děkuji, že jsi napsal i něco hezkého o Itálii, mám tu zemi ráda a s manželem se tam snažíme dostat a najít práci, jen nevěřím agenturám.....manžel již na jihu Itálie pracoval. Prosím poraď jak pokračovat v hledání. Email . Máme tu zemi velmi rádi. hezký den
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: jindra (16.07.2009)
cau jane kdyz uz jsi sehnal 8 lidem .sezenes i me?hahahahabydlim v rimini uz 10 let mluvim 5 jazyky italsky plynule.tady nic neni.pis mi na moc,mozna je to fakt na severu lepsi no urcite na jihu zijou jen sami chudy cikani.hahahah.cus a dik jindra
Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Mirek (14.10.2009)
Ja jsem si v Italii odsedel osm let a od te tady pocialni
pobiram socialni davky a smeju jak blazen.Jestli
Vam muzu poradit tak Italie neni zeme kde se hle
da prace nebo kde by se Cech mohl usadit ale je
to cast evropske unie kde se ma jenom parazitovat
a pak se mate dobre at ve vezeni nebo na svobode.
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Lucka (26.07.2009)
Dobrý den,prosím o radu.Mám manžela Egyptana,je to šéf kuchař,chtěli by jsme na nějaký čas odjet za práci do Itálie.Myslíte,že by bylo reálné najít práci?Předem děkuji za odpověd,mail:Egypt09@email.cz
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Karin (03.09.2009)
Tak to mate pravdu, souhlasim s vami urcite mate sve zkusenosti po tolika letech..ja ziji jiz 5 rokem v recku, ale tady je to jeste horsi...lide strasni!!! a rasisti... A nadarmo se nerika jiny kraj jiny mrav..
Re: Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Karin (03.09.2009)
reagovala jsem na zkusenost pana Jana..
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Renata (09.09.2009)
Dobry den, naprosto s Vami souhlasim Jane! Hlavne o chovani Cechu.
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Monika (12.09.2009)
Ahoj..pravě čtu všechny články k práci v Itálii..no nic moc:-(Já se budu za několik měsícu stěhovat do itálie(Monfalcone)kousek od Udine za přítelem a děsí mě hledání práce protože sem kadeřnice a nic jiného neumím:-(Jestli někdo z vás ví o něčem zajímavém tak prosím napište.Děkuji krásny den:-)Muj mail:monetta05@centrum.cz
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Monika (25.10.2009)
Ahoj Honzo, jsem jedna z mnoha na téhle stránce která by ráda něco věděla o životě v Itálii..... prosím pokud budeš mít čas ozvi se mi na mail
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Láďa (26.01.2010)
Ahoj, po přečtení těchto příspěvků, bych tě rád požádal o pár rad. Chystáme se s přítelkyní na odjezd do Itálie a každá rada bude dobrá. Poprosím, jestli mne můžeš kontaktovat na email: . Děkuji mockrát
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jarca (04.01.2011)
Dobry den, se zájmem jsem si přečetla Váš komentář na těchto webových stránkách ohledně možnosti pomoci při hledání práce v Itálii. Ráda bych Vás poprosila o radu, jak nejlépe práci najít. Během několika měsíců se budu stěhovat za přítelem do Friuli, konkrétně Codroipo. Myslíte, že bych Vás touto cestou mohla poprosit o radu, jak začít a co kde sehnat?
Zde je můj email : . Mnohokrát děkuji za odpověď
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jiri (04.07.2011)
ahoj zaujal me tvoje info chtel sem se zeptat jsem zednik delam vse ze stavariny napr.obklady,dlazby,stuk,omitka,zdeni,kamenictvi,sadrokarton proste skoro vsechno byl bych rad za info na praci ve tve lokalite .zn.Italskeho jazyka slusna ....dik za odpoved
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Martina (28.07.2011)
Ahoj nebo dobrý den,čtu tady komentáře a přesto tvůj mě hodně zaujal:-)Mám vic dotazů,jednou bych do Itálie ráda tak řikajíc utekla,zkusila bych tam pro začátek chvili žit a pak by se vidělo:-)Každopádně je mi jasné že začatky nejsou jednoduché a je jedno kde,nu co mě zajima?třeba jak si v Itálii najít bydleni?Myslím podnájem třeba....zda existuji nějaké stránky na netu třeba a tak ,dalši určo kolik tak si sebou vzít peněz do začátku aby to stačilo na jidlo levné bydleni.Nu vic mě asi nenapada,samozřejmně je asi nutné mit nějaké zakl.znalosti italštiny.Můj meil je:Mmartinka.k@email.cz,budu se tešit na odpověd.Ahoj Martina
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Milan (19.10.2011)
Zdravím všechny čtenáře a zejména Jana. I když jsou reakce celkem negativní,přesto pokud můžeš Honzo,napiš na můj mail jestli víš o nějaké stabilnější práci ve stavebnictví na severu Itálie. Brigádničil jsem v přímořské oblasti na výstavbě apartmánů,ale jen 2měsíce. V ČR jsem stavbyvedoucí,ale celý život mě to do Itálie táhne a jen dovolené mi nestačí. Problémy s prací vlivem krize jsou v mnoha místech Evropy, ale mentalita Italů je nesrovnatelně lepší,než ta česká a mnohdy jsem se za naše krajany styděl. Pokud člověk chce,myslí to vážně,poctivě a slušně,má šanci. Dík za reakce,popř. maily.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Martin (12.01.2009)
Ahoj,

to je to vazbe tak spatny???
co v pripade, ze tam clovek vystuduje jejich skolu (vejsku),
je pak sance vetsi sehnat praci v oboru?

diky za odpo
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Jan (24.01.2009)
Asi takhle:Martine,zalezi co clovek v zivote hleda.Pokud tady vystudujes VS a budes mezi prvnimi 20% tak Ti prace chybet nebude,a to urcite plati pro vsechny zeme.Rekl bych - casy prumernosti a podprumernosti jsou pryc(dusledek ,,dobre" planovane migrace,EU a s tim spojeny fakt - precti dobre Mastricht,sp. cl.90-106 a vlasy se Ti postavi,ecc.).Pokud chces neco konkretniho vedet napis e-mail.Zdravim Te Jan
Uznani vysokoskolskeho titulu
Autor: Darina (04.03.2009)
Zdravim vsechny, cetla jsem prispevky o praci v Italii, musim jen souhlasit, ze je zde pracovni krize. Jsem v Bologni od zari 2008, do prosince jsem byla na stazi doufajic, ze potom si najdu praci. Jsem vedecka pracovnice, pracovala jsem ve vyzkumne laboratori v nemocnici v ramci staze.Nyni mi nabizi na mistni pomery dobre misto, az na 7 let, ale musim si nechat overit platnost mych VS titulu (mam vystudovanou biochemii a doktorat v onkologii). To je take sileny proces, vse presne tak, jak to tady popisuje vetsina.Mam tedy z Cech dichiarazione di valore a potrebuji jeste v Italii ekvivaleni meho titulu k nejakemu italskemu. Pres univerzitu je to velmi dlouhy proces, navic vas vetsinou nechaji dalsi 3 roky tudovat, coz nechci, je mi 29 a chctela bych pracovat :-)Nasla jsem vsak odkaz pod ministerstvem skolstvi a vyzkumu (Miur) - kancelar v Rime, ze kdyz zamestnavatel vypise konkurz na pracovni misto, mohu se jako clen EU s overenymi tituly (ne ekvivalence)zucastnit konkurzu a v mezicase zaslat tyto dokumenty jim a oni mi bud daji ekvivalenci k memu ceskemu titulu nebo ne, behem cca 3 mesicu. Platilo by to jen pro tuto konkretni praci. Dale narozdil od univerzity nemohou poslat cloveka studovat na dalsich x let, ale musi rici, zda tento muj cesky titul vyhovuje dane praci nebo ne. Nemate nekdo prosim zkusenosti s touto ekvivalenci?Jinak ted nemam praci, zkousim alespon hostesku nebo tak neco, ale zatim porad nic nic..Jsem rada, ze jsem objevila tyto stranky a nasla virtualne spriznene duse se stejnymi nazory :-)Nejvice me dostal Simonin pribeh, je to teda SIIIILA!!!
Jinak jestli nekdo jste v Bologni nebo nekde okolo, strasne rada bych si pokecala v cestine, s kymkoliv!!A tak jestli je taky nekomu smutno, ozvete se mi na .
Drzte se vsichni, preji hodne stesti a za kazdou poznamku budu samozrejme moc rada!
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Denisa (04.03.2009)
Ahoj Simčo, četla jsem Tvoje zkušenosti z Itálie, Milána. Ja se tam taky stěhuji. Našla už jsi něco? já hledám zatím něco jen s angličtinou, italštinu ještě moc neumím..napiš mi prosím
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Deniska.horvath@gmail.com (21.07.2009)
Simono, jak jak jste přeložila to pojíštění? mě taky nechtějí zapsat na obecním úřadě, prý není pojíštění ,,valid,,.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Denisa (21.07.2009)
Simono, jak jste zažádala o přeložení toho pojíštění? To moje tu prý není taky dostačující pro zapsání na obecní úřad. a nevím jak dál, jsem v tom stejné začarovaném kruhu jako Vy, poraďte prosím..
Re: Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Simona (23.10.2009)
Ahoj,pojisteni jsem si prelozila sama, sla jsem na Tribunal ve meste Monza, oddeleni prekladu, tam jsem vyplnila prohlaseni, ze muj preklad odpovida skutecnosti, zaplatila jsem vsechny poplatky kolem (neni to moc, cca 30 euro jestli si pamatuju dobre). Pak jsem to zanesla na obecni urad, me ceske pojisteni, s mym prekladem, orazitkovanym z tribunalu a takhle mi to uznali. Pak chteli jeste vypis z conto corrente, kde chteli videt, ze je minimalni castka cca 5 tisic euro, ze conto corrente je prihlaseny na me jmeno (prohlaseni z banky) a pak mi tu rezidenci konecne dali! hodne stesti, S.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Veronika (14.09.2009)
Ahoj Simono,
situaci kterou zde popisuješ je velice žalostná až by tomu člověk skutečně nevěřil.... byla bych ráda kdyby jsi mi mohla vylíčit další zkušenosti pokud by jsi měla čas. já nyní v praze děkuji Veronika Kruková
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: radek (12.10.2009)
ahoj simono, muzes se me prosim ozvat na mail , diky moc
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Monika (06.11.2009)
Dobrý den, je to rok a půl, co jsem se vrátila z Varese (25km Milano) do Prahy, protože jsem měla podobné problémy, prostě žít a v klidu pracovat, bylo téměř nemožné. Tady v Čechách mi to nikdo nevěřil, jakých zkušeností se mi dostalo, jsem ráda, že čtu Váš příběh!
Hezký den! I když reaguji pozdě, ulevilo se mi moc.
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Lucia (14.01.2010)
Naprosto s tebou souhlásím, s rezidenci to je velky problem, přesně tak, chtějí pojištění k tomu aby ti dali rezidenci nebo pracovní smlouvu a pak ti dají rezidenci a pak tě pojistí, mají to úplně postavené na hlavu, bez jednoho nemůžeš udělat druhé a bez formulářů tě nikdo nezaměstná, to byl i můj problém, s tím že já pojištění v česku zrušila úplně takže ani 5000 euro nepomohlo k tomu aby mi residenci dali...našla jsem si práci po roce, a pro mé štěstí mně řekli, že mně zaměstnají i bez rezidence, že jim to pak donesu až si ji udělám, tak to bylo fakt štěstí, jinak bych se musela taky asi pojistit v česku a platit a platit, tak jak je to bohužel v česku zvykem aj když je člověk nezaměstnaný pojištění si musí platit furt, takže pro ty co se chtějí do Itálie vypravit, připravte si formuláře před tím než se vydáte práci hledat, není to vůbec jednoduché a ještě jedno varování pro slečny, já jsem odjela do Itálie, protože jsem si tu našla přítele, ale pokud se chcete vydat sami, připravte se na to, že vám bude chodit hodně nabídek v oblasti erotiky, nikde jsem se s tím nesetkala jen tady, dejte si na to pozor, přece jen jste v cizině, a bohužel je toho .... tady plno, já jsem proplakala dny a noci, kdy mi už někdo zavolá se seriozní nabídkou, pak jsem si našla po roce sedění doma a učení italštiny práci v supermarketu. A jak píše kolegyně pracovní smlouvu vám nikdo nedá na dobu neurčitou, s podmínkami že dovolená neexistuje, jste povinni odpracovat určité hodiny týdně s tím že vyhodit vás může prakticky kdykoliv....
Také se setkáte s tím, že agentury či zaměstnavatelé vás zaměstnají, ale na černo nebo zbytek peněz vám dají bokem...
Bez kontaktů a známých práci prakticky neseženete.
Jo a ještě italové, moc nereagují na emaily ale spíš telefonicky a pokud vás nevyberou ani vám nedají vědět, a můžete čekat, jak dlouho chcete.A bez italštiny sem ani nejezděte.
To jsou mé zkušenosti. A aby se neřeklo, tak jediné proč jet do Itálie je na dovolenou,chci říct na dovolenou k moři, to jediné si tady opravdu užijete.
Zdraví Lucia
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: Simona (07.05.2010)
Moje situace byla uplne jina.Jednoho dne jsem se rozhodla,ze bych mohla zacit pracovat.Mrkla jsem se na internet pracovni prilezitosti bologna.Nasla jsem praci,ktera by me mohla zajimat,zaregistrovala jsem se online a poslala zivotopis.Behem 2 dnu se mi ozvala nejaka prac.agentura z Bologne vubec je nezajimalo jestli mam trvale bydliste a nejakej papir.Protoze jsem rekla,ze jsem z EU.Je to rok co pracuji a nemuzu si stezovat.Pak jsem sla na urad a vyridila si trvale bydliste,zdravotni pojisteni atd.Ale jedno je jiste,bez dobre italstiny se tady clovek neobejde.Navic italove cizince nemaji moc v lasce.Saluti!!!!!!!!!
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: natik (01.03.2011)
Ahoj,

musim reagovat na prispevek Simony. Je to presne tak, jak pise. Ja taky ziji v Milane a prace tu opravdu neni. Na jednu pozici je dalsich 600 uchazecu. Nejhorsi na tom je, ze Italove jsou velci ignoranti, takze ani nevi, ze jsme v EU. Povazuji nas za plevel, jsou krome toho velci rasisti.(tady na severu). Vyskrtli me z nekolik pozic jen proto, ze nejsem odtud. Navic jsou velice neprofesionalni. Ja jsem tu uz treti mesic a praci jeste nemam. A ani nevim, zda nakou najdu. Mozna, jako animator v lete to bude snazsi, ale velice o tom pochybuju. Takze vsechny kdo se sem chystaji nechci odradit, ale bohuzel situace je takova. Asi jako Simona jsem rozeslala 400 CV a stale nic.

Preji vsem hodne stesi a pevne nervy!!!
lidé v Italii a život s nimi
Autor: Ivana (18.07.2008)
díky komenařu od Simony jsem poznala Italii i taky z jiné stranky než jí znám ja......Už 5 let jezdím na dovolenou na to samé místo v Italii.....Mam tam spoustu známích Italu a také pracujících čechu na sezonu.....je to ovšem na jihu Italie,takže se celý pracovní rok odehráva celou sezonu..což je asi 5 měsícu....a to jsem jen 5 měsícu co Italové Pracují a vidělávají si na zbytek roku než začne další sezona.......když jsem se tohle dozvěděla tak jsem tomu nevěřila..začala jsem jim tvrdit že bych ty peníze utratila už během 2 měsícu.....a oni že pro mě je to normalní že tak žili jejich rodiče a tak jsou naučeny i oni......

už dlouhou dobu přemejšlím že si zbalím věci a odstěhuju se na jih Italie k mému příteli který je Ital....ale nedokažu si představit že bych celou dobu lítala po uřadech a schaněla nake povolení..atd...nejde to vyřídit v ČR????děkuju za odpověd či reakci
Re: lidé v Italii a život s nimi
Autor: lada (10.08.2008)
ahoj italie je krasna ale ma to sve pro i proti ale ja se tam taky chystam uz to neni jako driv shanet povoleni atd ted jen staci kazdy mesic se hlasit na policiji a platit si tady pojisteni ------------pokud by jsi vedela o jake koliv praci nekde ja jihu tak se prosim ozvi na muj email ne bo na lide -

wwwlide.cz/maxim.brite
sezónní brigáda
Autor: Josef Rychlý (26.08.2008)
Dobrý den, je mi 18 let a třetím rokem studuji Hotelovou školu v Praze, kde se učím Italsky. Domluvím se se celkově v pohodě a příští prázdniny bych chtěl sehnat nějakou brigádu v Itálii, v nějakém menším hotelu anebo v restauraci. Bohužel se mi moc nelíbí ty zprostředkovací agentury, protože z nich mám trošičku obavy. Pracovat bych chtěl nejlépe na severu. Nemáte někdo nějaký tip? Rád bych odjel na dva měsíce na příští prázdniny (2009), ale to bych už měl asi začít něco shánět. Děkuji, Josef Rychlý
Re: sezónní brigáda
Autor: Jan (03.11.2008)
Nejsem z oboru,ale mohu Ti rict zacni hned hledat!Po strance profese(tj.pohostinstvi)na Itali ma malokdo.Je se co ucit.Pisi ze zkusenosti Friuli-Venezia-Giulia.Z CR se to neda srovnat,at uz dnes nebo 20 let nazpatek.
P.s.kazda oblast = jina kuchine(fantazie)
Re: sezónní brigáda
Autor: Veronika Kruková (14.09.2009)
Dobrý den,

nezastupuji žádnou agenturu, ale ráda zařídím práci - sezónní brigádu v jižní Itálii nebo v Řecku. Již nyní se hlaste na sezónu 2010!
Také si u mne můžete zakoupit autobusové jízdenky od renomovaných autobusových dopravců. Bez přidané provize!

Neváhejte mě kontaktovat osobně

děkuji a těším se na všechny
S pozdravem a přáním pěkného dne

Veronika Kruková

tel: +420 607 644 677
Re: Re: sezónní brigáda
Autor: Katka (10.10.2009)
Dobrý den, v Itálii jsem pracovala před třemi lety 2 sezony po sobě-oblast Rimini. Opět přemýšlím, že bych se do Itálie vrátila. V jaké oblasti, oboru a za jakých podmínek práci zprostředkováváte? děkuji
Re: Re: sezónní brigáda
Autor: Jana Mrázková (13.10.2009)
Dobrý den jsme dvě 26leté a sháníme si brigádu na sezonu 2010.Mohla byste nám poradit??můj mail je moc děkujeme za jakou koliv radu
Re: Re: sezónní brigáda
Autor: Marcela (10.01.2010)
Dobrý den chtěla bych jít na letní brigádu do Itálie napište mi prosím kdo o něčem serióznim víte děkuji mail:sentandraska@centrum.cz
Re: Re: sezónní brigáda
Autor: Jana (04.01.2011)
má dotaz ještě mužete pomoci s nalezením práce? odepište prosím na email
Autor: Lucka (01.09.2008)
tak podle toho co tady čtu,tak se Itálie od Španělska moc neliší..taky jsem si prožila svý a dávám radu nikomu nevěřte,myslela jsem si že si v cizině češi pomáhají a je to většinou naopak...
Re: raaguji na odpoved Lucky ohledne pomci od Cechu
Autor: Renata (09.09.2009)
Ahoj Lucko, take s Tebou musim soulasit...ja zila 8 let v UK rok v Kanade a take rok v USA...ted ziji v Milane...sice mam problemy si najit praci a presto ze tu znam par Cechu mam trosku obavy se sverit nebo zadat o pomoc ...mam zkusenosti ze pomoci se mi nikdy od Cechu nedostalo a kdyz jsem pomohla ja tak jak rikal Honza nekteri i kradli takze moje reputace u mych zamestnavatelu nebyla ruzova kdyz jsem doporucila ohledne prace....
Autor: Lucie (18.09.2008)
Dobry den
Musim rict, ze moje zkusenost s praci v Italii je naprosto stejna jako Simonina. Tez pracuju v oblasti informatiky, jsem tu 2 roky, ale praci na dobu neurcitou jsem si jeste nenasla. Take temer vsichni mi kolegove nejsou zamestnanci firmy, ale pracovni agentury Adecco a firma jim jen neustale prodluzuje smlouvu a to uz po nekolik let. S timto systemem prace je tezke nejak rozumne se tu "usadit".
Re:
Autor: Jan (03.11.2008)
Pracovat pro ADECCO je totez jako pracovat pro otrokare.To neni spravna cesta!
Co zkusit vlastni firmu?Maly zivnostnici=lekce PC,ucetnictvi at uz zjednodusene nebo radne,pres Camere di commercio doprovodi a preklady do CR,pomoc pri investicich v CR(rekreacni objekty),atd
Jen ne ADECCO tudy cesta nevede!
Zdravim Jan
Autor: Werunka (25.11.2008)
Dobry den, bydlim v Italii uz dva roky a momentalne schanim praci v Milane..kdyby jste prosim nekdo o nejake vedel dejte prosim vedet na muj mejl , dekuji.
dotaz
Autor: ewelina (11.01.2009)
chtelam se sptat jestli nekdo ne vi o prace v Italie?sem schopna pracovat jako pokojska lebo uklidacka cokoliv tp moj email
Autor: simoni (24.01.2009)
Dobrý,
Chtěla jsem se vás zeptat jak je to se socialnim pojistenim kdyz jdete delat ven treba do Italie..(i pres agenturu), vubec tomu nerozumim. dekuji za odpovedi
Re:
Autor: Jan (24.01.2009)
Pokud jde o pozici zamestnance,plati zdravotni a duchodove pojisteni zamestnavatel.Pokud je osoba tzv.na sve noze,tak si to plati sam(musi).Mluvim o INPS a INAIL.Vzdy overit jestli je prubezne placeno ze strany zamestnavatele!V druhem pripade si to ohlida(velice dobre)stat! Mandi Jan
Re: Re:
Autor: simoni (25.01.2009)
Mam prave zajem o oblast Rimini a nechapu jestli se o to stara zamestnavatel nebo ja musim nekam tam na urad.. a v Cesku musim zajit treba do pojistovny a odevzdat karticku apod..?
Re: Re: Re:
Autor: Jan (03.02.2009)
Vyrizuje Ti to zamestnavatel,podle posledni vyhlasky je povinnen nahlasit noveho zamestnance do 24 hodin!
Pis na
Pomoc
Autor: Edoardo (26.01.2009)
ahoj Lidi..Byl jsem teď 5 let v Itálii a vrátil jsem se domůů.Tedy spíše nás propustili z důvodu krize..Nemáte někdo něco nebo nevíte někdo o něčem na léto u moře? Pracoval jsem v cestovním ruchu a dělal jsem i plavčíka a záchranáře...nebo jestli se někomu chce jet na blind na začátku jara něco si sehnat...vím že sever Itálie není problém a práce se tam sehnat dá..Pokud pomůžete budu rád a napiště mě na Dík
Autor: zikani (26.01.2009)
5 let to je celkem slusny, takze sever je nejlepsi pro praci?
Re: Pomoc
Autor: jindra (16.07.2009)
cau edo.ja tu ziji uz 10 let a to v rimini u more.neni to tak lehky musis mit -brevetto di salvataggio-diplom zachranre,plavcika.ktery ti tady uznaj.evropsky.ja si ho budu delat ted na podzim stoji 550 euro a mas to na bazen i more a plati v cele evrope.u more tezko najdes maji to uz rozdeleny mezi znamymi.ale mohl bys sis kdyz budes mit stesti najit bud jako zachranar-plavcik v kempingu anebo v hotelu.makas cely den plat je 1200 a mas to jen na 3 nebo 4 mesice.kdyztak se ozvi na jindra
práce
Autor: Standa (27.01.2009)
Dobrý den..scháním práci na jaro 09 nebo léto jako číšník barman nebo kuchař.Mluvím Italsky,Německy a částečně Anglicky..Pokud budete někdo o něčem vědět napište na mail nebo tel 739988428..děkuji...
Italština
Autor: Tomáš (03.02.2009)
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví, jak to vypadá s letními brigádami na farmách letos? Je nutné na takové farmě znalost Italštiny?
info a pokud mozne pomoc
Autor: Jan (03.02.2009)
Piste,kdo chcete neco vedet na
Nejsem agentura,no profit,pokud mohu poradim a pomuzu!!!
Zdravim Jan
Re: info a pokud mozne pomoc
Autor: Isabela (03.02.2009)
Honzo, moc by me zajimalo, jakej je zivot ve Friuli, jak je to tam s praci? Jaci jsou tam lide? Isa.
Prace na severu Italie
Autor: Isabela (03.02.2009)
Dobry vecer, ja v Italii ziji jiz 12 let, v Lombardii, v provincii mesta Milana. Praci jsem si nasla pred 12 lety na dobu neurcitou, tehdy to bylo lehci. Firma bohuzel zkrachovala a od te doby jsem o nejakou stalou praci nezavadila. Je to hrozny pocit nevedet jestli za par mesicu firma prodlouzi smlouvu a budu mit na hypoteku. Znam hodne cizincu, co tu pracuji v barech, pizzeriich, restauracich, popripade cestovnich agenturach. Je to vzdy prace na par mesicu, stala prace tu opravdu neexistuje (ani pro italy). Tez mam vystudovanou VS zde v Italii, ale je to jako by nebyla. Prace je s ni sehnat uplne stejne tezka jako pro italy, vetsinou si clovek najde praci pres znamosti. Navic tech cizincu (rumunu, bulharu, ukrajincu, moldavcu, cinanu, marokincu...) je tu tak strasne moc, ze pro prace v baru ci restauraci si mohou dovolit platit tak malo, ze plat u nas v CR nakonec vyjde vyssi (ovsem s nizsimi naklady na zivot). Ja jsem tu vdana, mame deti, ale abych rekla pravdu, nebyt manzela a rodiny, bych se prestehovala zpatky do CR. Podle me pobyt v Italii je dobry pro nauceni se jazyka, nejakou tu zkusenost, ale ne delat si jakekolvi idee usadit se zde a zit normalni zivot (alespon v soucastnosti, jak sem jiz podotkla v minulosti to bylo mnohem snazsi, snad se do budoucna veci zmeni) . S pozdravem Isabela
Re: Prace na severu Italie
Autor: Jan (12.02.2009)
BundiIsabela,
je treba ,,vydrzat,,.Ale bez legrace ja bych se zaridil na colf servis(garant.osoby z Cech-stred.vz. v zdravotnictvi,atd)pro stredni a vyssi vrstvy(tem v mnoha pripadech Ukr..,Mol...atd.nevyhovuji pro kult.uroven-mozna je to spis zpusob zivota).Drzim palce Tobe a cele Tve rodine!Kdyby
Mandi Jan
Re: Prace na severu Italie
Autor: Denisa (04.03.2009)
Ahoj Isabelo, jsi ještě pořád v Miláně, já se stěhuji teď do Monze, ráda bych si s někým chtěla někdy pokecat..napiš
Re: Re: Prace na severu Italie
Autor: RéKA (30.07.2009)
AHOJTE VSETCI, ZAJTRA ODCHADZAM DO MONZY, KONECNE UZ NATRVALO, TAKZE KED STE NABLIZKU OZVITE SA, BUDEM STRASNE RADA!DENISA-UZ SI SA VYSTAHOVALA?
DIK
RéKA
Re: Re: Re: Prace na severu Italie
Autor: Renata (11.09.2009)
Ahojky...ja bydlim v Lissone coz je blizko Monzy...tak se kdyz tak ozvi ...taky bych rada pokecala...

je muj mail...

cauky
Re: Re: Re: Re: Prace na severu Italie
Autor: Míla (22.01.2010)
V roce 1968- 1970 jsem pracoval v Praze na stavbě Chemapol a Strojimport pro firmu Marelli aerotechnica s kamarádem, se kterým jsem ztratil kontakt v roce cca 1988. Může mi někdo kdo žije v Lissone poblíž pomoci znovu tento kontakt naavázat, popř. zjistit jestli stále žije s rodinou v ul. B. Colleoni 3, Lissone? Na tři dopisy jsem nedostal odpověď, ani se mi nevrátily. Předem díky. Můj E-mail:
jan
Autor: ila (10.02.2009)
ahoj jane ziju uz tri roky blizko rima bydlela jsem jen s pritelem ale ted bych si chtela najit praci ale nejvic ze vseho jsem tam chtela vzit sve dva zname-par mlady schopny maji vubec sanci najit si praci?nebo bude lepsi je tam netahat...podle tech komentaru mam strach at nejsou bez prace zklamani atd..prosim ozves se mi
uraz
Autor: marek (12.02.2009)
Ahoj všichni.Jsou tomu dva roky co jsem měl v Italii pracovní uráz(pád ze střechy)Dostal jsem částečny invalidní duchod(it)539eu!!mám poraněnou míchu ale hýbat se mužu a k tomu poškozených pár nervu v mozku.Asi přes rok čekám na soud ohledně odškodné,bolestné,trvalé následky.Má někdo zkušenosti s podobným připadem?Můj mail
Re: lidé v Italii a život s nimi
Autor: Irena Burkertova (20.02.2009)
Dobrý den chtěla bych pracovat v Italii v červenci bych chtěla odjet myslíte,že tam je práce?Můj mail:Adventplus@centrum.cz
češi v italii
Autor: martina (26.02.2009)
Dobrý den, koncem měsíce odjíždím na stáž do Imole, nevíte náhodou nějaký stránky, kde byh se mohla zkontaktovat s čechy kolem bologni, rimini atd. děkuji můj mail:
Re: češi v italii
Autor: jindra (16.07.2009)
cau martno ja jsem v rimini ozvi se.taky mi cesi moc chybi.pis na
Autor: Misa (02.03.2009)
Mam drobny dotazek asi trochu mimo, ale aspon to zkusim. Chystam se s pritelem na 5 dni do Milana poslednich 5 dni v breznu a rikali jsme si , ze nez platit drahy hotel, radsi bychom prispeli treba nekomu na najem vymnou za nocleh. Pokud byste o necem takovem vedeli (nevim, jestli to neni uplny nesmysl...), budu rada za kazde info. email: misagumanova(zavinac)seznam.cz. Diky moc
práce v zahraničí
Autor: Nataliagency (06.03.2009)
Nataliagency – Zprostředkování práce v zahraničí
(Řecko,Německo,Itálie,Sardínie) pro hostesky,tanečnice a společnice.
Krásné podniky,ubytování zdarma a velmi vysoké výdělky.To vše a regulérní cestou,
tzn. vše podloženo pracovní smlouvou,sociální a zdravotní pojištění + pracovní povolení v místě pobytu.Pojďte si s námi vydělat.
Více na www.natali-agency.cz
Tel:+420723233933
Autor: Simča (12.03.2009)
Ahoj, chtělabych se zeptat jestli je v severní části Itálie možné najít nějakou brigádu od 15ti let?
pomozte mě najít praci v italii,
Autor: Martin Nečas (15.03.2009)
ahojte lidičky,pomúže mě někdo najít praci v italii,na púl roku-rok,domluvím se tak na 50%italsky,dělal jsem před 15lety v rimini,je mě 34let,třeba na pole,vinici,pomocnou sílu,jsem malíř natěrač,ale dělal jsem i číšníka,díky moc moje tel. č.:773666849,nebo
Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Alča (01.04.2009)
Dobrý den,mám v úmyslu brzy se odstěhovat do Itálie.Nevíte někdo, jak je to se zdravotním pojištěním ? Je vhodné platit ho v Čechách nebo mě automaticky ošetří a všechny náklady budu muset hradit ?
Děkuji předem za Vaše rady a zkušenosti.
Můj mail :
Re: Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Pavla (01.04.2009)
Dobry den vsem, prave jsem si procetla celou diskusi, bydlim v Italii uz vic nez dva roky. Co se tyka pojisteni, tak - abych odpovedela na predchozi prispevek- kdyz se clovek stehuje do zahranici natrvalo, je lepsi si ho v CR zrusit, popripade doporucuji prihlasit se na prislusnem mestskem urade k trvalemu pobytu. Presne si nepamatuju, za jak dlouho ho udeluji, ale myslim tak do 1 roku urcite. Pote co clovek dostane potvrzeni o trvalem pobytu (certificato di residenza), muze jit na INPS zazadat o Codice fiscale (varianta naseho rodneho cisla) a potom o zdravotni karticku. Pojistovny zde neexistuji, zdravotnictvi je placene statem a podle toho to taky vypada. Pokud clovek potrebuje specializovane vysetreni, ceka nekdy i rok a vic, pokud nechce platit. Pokud je ochoten zaplatit, jde k soukromemu specialistovi a vysetreni mu udelaji hned.
Co se tyka me, pred rokem a neco jsem odpromovala na Filozoficke fakulte v Brne, obor nemcina - italstina, navic jsem si udelala pedagogicke minimum, abych pripadne mohla i ucit. Nyni si nechavam vse uznat, proces by to byl otresny, kdybych me neseznamili s jednim zastupitelem na regionu, ktery mi s tim pomaha. Misto univerzity kontaktoval rovnou ministerstvo skolstvi, kdyz pujde vsechno dobre, tak bych od zari mohla zacit ucit na strednich skolach. Uz nekolikrat jsem se presvedcila o tom, ze zde vsechno funguje pres znamosti, kdyz je clovek sam a nikoho nezna, nic nezmuze.
Re: Re: Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Alča (02.04.2009)
Ahoj Pavlo, děkuji za komentář. Mohla bych ti prosím napsat na tvůj mail v případě dalších dotazů ? Díky předem.
Re: Re: Re: Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Pavla (02.04.2009)
Jasne, klidne napis na
Hodne stesti.
Re: Re: Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Tereza (14.04.2009)
Ahoj Pavlo, také se budu stěhovat do Itálie...ještě mě ale napadlo když si v čr odhlásím pojištění, neměla bych si ještě alespoň na začátek zaplatit cestovní pojištění (myslím než třeba začnu pracovat nebo dostanu trvalý pobyt)....díky za radu
Re: Re: Re: Zdravotní pojištění v Itálii
Autor: Pavla (15.04.2009)
Mas pravdu, nejake cestovni pojisteni si porid, nez se vsechno vyridi.
Nataliagency práce v zahraničí
Autor: Nataliagency (08.04.2009)
Nataliagency

Nataliagency – Zprostředkování práce v zahraničí
(Řecko,Německo,Itálie,Sardínie) pro hostesky,tanečnice a společnice.
Krásné podniky,ubytování zdarma a velmi vysoké výdělky.To vše a regulérní cestou,
tzn. vše podloženo pracovní smlouvou,sociální a zdravotní pojištění + pracovní povolení v místě pobytu.Pojďte si s námi vydělat.
Více na www.natali-agency.cz
Tel:+420723233933
Zivot v Italii
Autor: Jades (10.04.2009)
Ahojky chtela bychz jistit více informací o brigadách v Italii.Chceme s přítelem sehnat brigádu na nějaké farme,sběr ovoce atd....V italstine jsme na začátku,učíme se.Je mi jasné,že čím více umíš,tím lépe se domluvíš,ale dá se tam vystačit i s málem?Nebo to bude velký problém?A co vše si musíme zařídit a ohlídat?Moc díky za informace,prosím o zaslání na email
Mejte se hezky.Moc nás to tam láká vyjet a vyzkoušet život tam(hůř jak u nás tam snad už ani nemůže být.)Nebo snad ano?Díky pa
Parťačka do Itálie na léto
Autor: Nina (19.04.2009)
Ahojky,
chtěla by na toto léto vycestovat za prací do Itálie. Nemám moc odvahu jet sama a proto hledám nějakou dívčinu,která by jela se mnou. Chtěla bych pracovat v někajém hotelovém komplexu jako animátor. Nabídek je na netu celkem dost a zdají se být kvalitní, nic podezřelého. Tak kdo by měl zájem,prosím ať se mi ozve na mail:
Díky:-) Nina
Re: Parťačka do Itálie na léto
Autor: Martina (20.04.2009)
Ahoj,

nahodou jsem si cetla ze hledas nekoho na leto do italie. Ja o tom taky uvazuju, mluvim plynule italsky, ale o nejakou praci v italii jsem na netu zatim nezavadila. Kdyz tak mi napis na Ahoj
Re: Parťačka do Itálie na léto
Autor: jindr (16.07.2009)
cau nino ja opakuji ziji v it.uz 10 let.neni to tak lehky nejit si praci ale jsetli chces ozvi se i na meil a muzes se prijet podivat aspon se se mnou rozdelis o najem.hahaha.napis na
Jsem kvalitní zedník obkladač,ovládám krby a práci s kamenem a skipper,s kapitánským průkazem.
Autor: Ivan Dorica (20.04.2009)
Našel bych v Itálii práci se kterou určitě potěším ? Těším se na odpověď.Zdraví se brouk Dinny
Re: Jsem kvalitní zedník obkladač,ovládám krby a práci s kamenem a skipper,s kapitánským průkazem.
Autor: Ivan Dorica (20.04.2009)
Abych to doplnil co mne v Itálii těší je Hotel Dorica,Marine Dorica a vesnice Dorica.Ale to hlavní proč píší je můj kontakt.776864227,604110987
Re: Re: Jsem kvalitní zedník obkladač,ovládám krby a práci s kamenem a skipper,s kapitánským průkazem.
Autor: Peter (25.05.2009)
Hľadám prácu ako murár obkladač píšte...lelko@pobox.sk
bibione
Autor: dita (28.05.2009)
dobry den.s kamaradkou hledame praci v italii-bibione,jako uklizecky apartmanu a nebo pokojske v hotelu...vi nekdo o necem a nebo spolehlivou agenturu...
Poradíte nám,jak najít práci v Itálii?
Autor: Zuzana (01.07.2009)
Ahoj,hledáme společně s přítelem práci v Itálii(asi tak na rok)odjezd plánujeme přibližně na konec ZÁŘÍ 09,já jsem kadeřnice a on číšník,myslíte že máme šanci se uchytit?Nevíme jestli práci hledat přes agenturu,nebo jestli se vydat na vlastní pěst?Budeme rádi za každý váš příspěvek,nevíme co všechno to obnáší.Díky
Tanečnice-Konzumentky
Autor: Nataliagency (12.07.2009)
Tanečnice a Konzumentky
Nataliagency přichází z novými podniky a destinacemi.
Můžeme Vám nabídnout nové podniky v Itálii,Řecku,Německu
a také v Norsku.Celkem spolupracujeme s 15-ti prověřenými podniky
v těchto destinacích.V Itálii Vám můžeme nabídnout práci ve městech
Pescara,Termoli,Campobasso,Laríno.V Řecku město Kalamata,Argo.
Německo město Fankfurt a Norsko město Oslo.Dále pro Vás připravujeme
podniky v Paříži.Sezóna právě začala a práce pro tanečnice a konzumentky je
v plném proudu.Dívkám se plně věnujeme aby jejich pracovní pobyt probíhal
tak jak má.Pojďte si s námi vydělat,poznat jiné kultury a život trochu jinak.
Další info. na našem webu. www.natali-agency.cz
a pište na mail
pojištění
Autor: jana (15.07.2009)
prosím, pokud mi můžete poradit budu opravdu vděčná...za chvíli odjíždim do italie a nevím jak je to se zdravotní pojištovnou, mimochodem mám všeobecnou...mám přítele v itálii a chci tam odjet tady v čechách jsem bez práce...ale nevím jestli si mám tady v čechách dále platit pojištění nebo ho zrušit nebo opravdu nevím co dál!
Re: pojištění
Autor: jindra (16.07.2009)
cau jano.ziji v it.uz 10 let a je to uplna pravda nejlepsi je si zrusit v ces.pojisteni a koupi si pojisteni do ciziny-evropy-italie stoji ov VZP asi 4200 na rok ale potom kdyz se vratis driv tak nemuzes byt osetrena v cesku.kdyztak se ozvi n bus
Autor: Alena (16.07.2009)
Co takhle zavolat do pojistovny a zeptat se primo tam? :) tam ti daji zaruceny informace. ale pojisteni se v cr rusi, jen kdyz jedes pryc na dliuho, ale nevim na jak dlouhou dobu presne
Re: Pracovní zkušenost v Itálii
Autor: jindra (16.07.2009)
je to uplna pravda.ja ziji v italii v rimini uz 10 let nejsem resident ale tim se stnete jakmile bude te mit praci ale je to opravdu tezke ze zacatku se vymlouvali ze jsem z vychodu tak asi prostitutka i vas tak berou je to mon ponizujici a ted se k tomu pridala krize takze najit si praci na plny uvazek prakticky nemozne.a to ziji v turisticke zone.i ja jem poslala 500 cv mluvim 5 jazyky a bylo mi to houby platny .jepravdaze ted je moc tezke i pro itly najit si anebo udrzet svou praci.vsude propusti takze j se asi budu vracet domu.tak vas vsechny v cesku zdravim a praci zdar.jindra
P O D V O D ! ! !
Autor: Tomáš (16.07.2009)
POZOR NA POPTÁVKU LIDÍ DO ITÁLIE NA SBĚR OVOCE.JDE O PANA Ing.MALÍKA Z BŘECLAVI!!! JE TO PODVOD !!!
Re: P O D V O D ! ! !
Autor: vali (17.07.2009)
už sme se spálili..už se to dává na polici.
Autor: Vlaďka (17.07.2009)
Dobrý den, tři roky bydlím v Itálii, v oblasti Piemonte, blízko Cunea.Kdyby jste někdo bydlel poblíž, můžeme se sejít.S prací je to opravdu špatné, čím dál horší, vaše zkušenosti mluví za vše.Můj e-mail je
Lekari v Italii
Autor: Katka (21.07.2009)
Ahoj lidi, nevite nahodou nekdo, jake jsou moznosti dostat praci v Italii pro ceske lekare? Samozrejme, se znalosti jazyka.Diky
coment
Autor: vanda (05.08.2009)
Chystam se po dvou letech v Londyne s kamaradkou,ktera je z Calabrie,do Rima.Slysela jsem,ze situace prac.prilezitosti neni zrovna skvela,ale tohle...Naladu mi to nezvedlo,ale snad to tam vybojuju.Informace co je potreba si zaridit jsou uzitecne.Preju vsem jako me hodne stesti.
info
Autor: vasek (17.08.2009)
AHOJ MOHL BY MI NEKDO ŘICT NEJAKOU RECENZI NA FIRMU MR JOP KTERA ZAŘIZUJE PRACI V ITALII DIKY MOC VASEK
Autor: adu (18.08.2009)
ahojky, sháníme s přítelem práci v Itálii. Nejspíš jen na sezonu, popřípadě déle. Nejlepší by byla práce v nějaké rodině (hlídání dětí, práce na zahradě...), poraďte prosím... díky
Re: prace v itosce
Autor: hanak (18.08.2009)
ahoj,mate nekdo zkusenosti s agenturou Mr.Job???dikas moc za pripadne odpovedi...muj mail:hannule13@seznam.cz
Re: P O D V O D ! ! !
Autor: jana (29.08.2009)
Pozor take na nabidky stazi v pohostinstvi pro studenty,je to zamaskovane oskubavani mladych.
Budete pracovat jako ostatni pracovnici, ale dostanete sotva tretinu vydelku! Vsechny nabidky zvazte a proverte!
prosim nalehave o pomocnou ruku pri shaneni prace v italii
Autor: tonda (16.09.2009)
ahojky lidicky nutne shanim jakoukoli praci v italii nebo zemich eu.vemu cokoli jen abych vylepsil svou financni situaci.odjet muzu kdykoliv.jsem sportovni postavy a je mi 33.let prosim pomozte jsem ve srabu a jedine prace venku me muze pomoci.prace na farmach a v zemedelstvi nevadi.jeste jednou dekuji tonda muj kontakt je-605 45 02
práce Siena
Autor: Jana (21.09.2009)
Ahoj, Ciao nebo Dobrý den,
hledám práci v Sieně,přijela jsem s přítelem na rok, on studuje a já se snažím zorientovat na pracovním trhu. Jde to ztuha, tak kdyby jste někdo o něčem věděl.....
ale je tu krásně... ;-)
Práce
Autor: Fido (07.10.2009)
Zdravím lidičky, hledám někoho kdo už v Italii pracuje. Miluju mentalitu Italskýho národa a chtěl bych si tam najít dlouhodobou práci. Optimálně barmana ale vezmu téměř cokoliv. Hledám někoho ke komu bych se mohl přidat, kdo by mi tam trošku pomohl. Díky moc
ahojte
Autor: kristýna (07.10.2009)
mám prosbičku nevíte někdo o nějaké práci v Itálii?byla bych moc vděčná předem děkuji.pište mi na email
prosba
Autor: Jana (08.10.2009)
dobrý den,sháníme jakoukoli práci v Itálii,mužete někdo pomoci? děkuji za jakékoli info..Jana
Re: Re: sezónní brigáda
Autor: Jana Mrázková (13.10.2009)
Dobrý den jsme dvě 26leté a sháníme si brigádu na sezonu 2010.Mohla byste nám poradit či nabídnout?děkujeme +420 739 492 855
prace v toskansku
Autor: Pavel (16.11.2009)
dobrý den,
sháním někoho, kdo by mi pomohl se sehnáním práce pro léto 2010, příp už na jaro 2010, nejlépe pokud možno toskánsko (Pisa, Florencie...)
předem děkuji za nabídky a užitečné rady
Autor: Martina (16.11.2009)
Dobrý den,
chtěla bych se za přítelem odstěhovat do Itálie. Mám ale dítě, které stále navštěvuje základní školu, nevíte jak postupovat v takovém případě a jak je to tam se školstvím? Moc děkuji
dotaz
Autor: Radek z Ostravy (26.11.2009)
nevíte někdo o menší firmně z italských benátek brali brigádně svářeče přišel jsem o kontakt spolumajitelka byla slovenka od Nitri její přítel ital studovala v Benátkách díky
Dotaz
Autor: Vlasta (29.11.2009)
Dobrý den,
uvažuji o tom že bych vyjela do Itálie na léto 2010, jednalo by se o 2 nebo maximálně 3 měsíce, chtěla bych pracovat v nějaké místní cestovce. Má s tím někdo z Vás zkušenosti?? Je problém sehnat práci na tak krátkou dobu?
Děkuji předem.
můj mail:
Autor: Jaromír Valíček (01.12.2009)
Zdravím , prosím Vás hledáme s kamarádem práci v Italii nebo někde jinde u moře .Pracovali jsme v hotelu ve španělsku kde podmínky nebyli nic moc , za každou radu budeme vděční předem děkujeme za odpověd .Prosím Vás jen žádné podvody , doufám že se ozvou jen lidi , kteří vědí o čem mluvím .
Prace na jihu Italie
Autor: Marketa N. (02.12.2009)
Pomuze mi prosim nekdo najit praci v okoli Taranta?-jih Italie. Ziji tu s pritelem, vsechny dokumenty uz mam italske. Bohuzel je ted krize a nikde neprijimaj.. Poradte mi prosim..
hledám práci v severní Itálii
Autor: Jana (08.12.2009)
Dobrý den,
chtěla bych poprosit zda mi někdo nepomůže najít práci v severní Itálii, nejlépe v okolí Pordenone. Chci si zdokonalit italštinu, práci spíše hledám jako uklizečka či nějaké pomocné práce. muj mejl je:
předem velmi děkuji Jana
řidič
Autor: Martin (09.12.2009)
Ahoj,nevíte jak je to s prací řidiče?Byla by šance se někde chytnout?Mám A B C E T,takže vše kromě autobusu a z italštiny pouze základy.Nejlépe v okolí Verony. E-mail ,díky Martin
good work
Autor: stepan (16.01.2010)
ahoj,
nahodou jsem narazil na tzto stranky a jak vidim, tak krize v evrope opravdu tezce radi a kontinent je doslova preplneny nezamestnanymi lidmi, kteri se velmi casto dostavaji do zoufale situace.
ja ziji 20 let v Australii, konkretne v Adelaide a vlastne jsem za tu dobu nebyl v Cechach, tak nevim jaka je tam situace, ale tady v Australii je prace pomerne dost a za slusne penize, tak proc nevymenite Evropu za Australii?
ja mam 8 let australsky pas a je mi tady fakt dobre, i lidi jsou tu pratelstejsi nez v Evrope.

preji vam uspesny lov a good luck
Re: good work
Autor: R71 (25.12.2011)
Ahoj, presne Adelaide je destinace, kterou hledam. Muzeme se nejak prosim zkontaktovat?
Prosba
Autor: Marketa (18.01.2010)
Zdravim vsechny,
na podzim bych chtela jet s kamaradkou do Italie, Nejlepe do Rima, najit si praci a studovat...asi na rok. Byla bych moc rada kdybych se mohla nekoho kdo tam bydli zeptat na vsechno co mi vrta hlavou. Tak doufam, ze mi nekdo odpovi:) Dekuju (market.rysava@seznam.cz)
Práce
Autor: Magda (25.01.2010)
Ahoj, narazila jsem na práci poblíž Taranto a majitel mě řekl že hledá ještě cca dalších 4-5 zaměstnanců. Chce holky a aby uměli italsky. Práce je na letní sezonu od dubna do konce září s ubytováním. Jako čišnice či barmanky, lepší se zkušeností ale není na překážku bez. Pro více info mě můžete kontaktovat na magdicka(zavinac)gmail.com
prosba
Autor: Jana (26.01.2010)
hledám jakoukoli práci či brigádu v Itálii,třebas sběry ovoce a zeleniny,pomocné práce,uklidy atd. prosím o pomoc děkuji a budu ráda za každou nabídku a odpověd ..Jana
Autor: LUKAS (04.02.2010)
AHOJ CESI V OKOLI RIMINI ZIJU TADY 5 LET JE TU NEKDO NA POKEC A NA PIVCO
Autor: Pavca (06.02.2010)
Ahojky shanim praci v okoli bibione,Caorle,jeslti se zde nekde nachazite holky ceske dejte vedet prosim,budu moc rada.
papa
Re:
Autor: niky (28.02.2010)
ahoj,narazila jsem na tvuj inzerat,taky schanim praci v Italii a hledam nekoho kdo by vyjel semnou,jestli by si byla pro,urco se ozvi,zatim ahoj
Autor: Pavca (06.02.2010)
Jeste bych chtela dodat ze zde ziji a rada bych i obcas na pokec,tak piste...okoli benatek...presneji Portogruaro
Práce
Autor: Hana (08.02.2010)
Ahoj, je mi 23 let a zila jsem v Italii presneji na Sardinii pres 3roky a musela jsem se kvuli zavaznym okolnostem vratit. Nyni zvazuji navrat ale na jine misto Italie. Nevite nekdo o nejake praci ci brigade? pisnete na mejlik . Dekuji
Práce
Autor: Klára (11.02.2010)
Ahoj,htěla bych jet na léto pracovat do Itálie, nejraději Toskánsko(Viareggio a okolí)Nemohl by někdo pomoci?Jakkoliv a dále sháním kamarádku, která by chtěla jet také.Za odpověď předem děkuji.Mám praxi v hotelu i jako au-pair.(ze.klara@seznam.cz)
finally a happy news feom australia:)
Autor: pavca (12.02.2010)
Ahoj stefane,zrovinka sem si precetla tvuj optimisticky naladeny mail,konecen nekdo kdo je spokojen,hi...ja ziju skoro 2 roky na severu italie a musim rict ze krize je velika.S pritelem a nasi rocni dcerkou chcemem byt ale bliz rodine do cech takze do australie asi na zivot nezabrousime! kazdopadne posli nejakou praci,hi...pavca
brigoška
Autor: Jana Š (13.02.2010)
Ahoj, s kámoškama sháníme brigádu v Itáii, spíše úkid, pokojská, sběr ovoce...
schanim praci řidice v italii
Autor: daniel (16.02.2010)
Ahoj nevite někdo o praci v na kamion v italii ? diky tel.608171103
Autor: Rada (17.02.2010)
Dobry den,chceme s přítelkyní pracovat v Italii a nemame znalosz jazyka,tak budem rádi za kazdou radu.předem děkujem za odpovět.Náš email
Autor: Michal (22.02.2010)
Dobrý den,nevíte někdo o práci v Italíí.Děkuji
Autor: marek (23.02.2010)
tak v italii jelbych jen na dovcu dvakrat jsem tam makal jako vul za par korun a nekteři tam makaly zadarmo cela italie stoji za hovno a když mi nekdo řekne že si tam videlal vic jak 15 za mesic tak je borec
pro marka
Autor: jindriska (24.02.2010)
CAU MARKU.TAK JA V ITALII ZIJI 10 LET NEJSEM TU VDANA.A V PRACI BERU 1500 EURO MESICNE ZA 7-8 HOD DENNE A TED JSEM ZROVNA NA HORACH RADY PRAVDA ZE MAKAM DOST HODIN A BERU MENE ALE POD 1300 EuRO TO TEDA NEMAM.ALE JE TO TAK JAK RIKAS JSME TU LEVNA PRACOVNI SILa.jen nas vyuzivaji.ja jem si to za tech 10 let uzila dost.zacinas od nuly a pomalu pomalu stoupas.chce to cas a zkusenosti.jinak jak nejsou zkusenosti oni toho samozrejme vyuziji.zdravim
Re: pro jindrisku
Autor: terka (28.03.2010)
ahoj prosim nevis o nejaky farme nebo necem podobnym kde na leto hledaji "pomocnou silu" brigadu sice az nekde sicilii mame zajistenou ale nevime co to je za agenturu kdyby jsi mohla tak mi prosim napis a nebo jestli vis jak to chodim tam dole u Sicilie fakt by jsi mi moc pomohla, na predem dekuji
Re: Jindřišce
Autor: Zuzka (08.04.2010)
Ahoj, přečetla jsem si že už pár let žiješ v Itálii. Chtěla jsem se tě zeptat, nevíš tam o nějaké práci? Učila jsem se němčinu, italštinu bych se ráda naučila na místě. Ráda bych tam také zůstala. Chěla bych najít práci pokojské, sběr nebo třeba úklid. Vím, že bez jazyka to půjde těžko. Ale kdybys o něčem věděla, budu moc ráda když se mi ozveš na mail:
Permesso di soggiorno/Codice fiscale Jak zacit s hledanim prace
Autor: Natalie (26.10.2010)
Ahoj, tak si tu prave procitam tuhle zajimavou diskuzi. I ja se chystam do Italie, oblast Lombardie. Chci si tam najit praci, ale opravdu netusim, kde zacit. Spousta vas tu pise, ze je treba permesso di soggiorno(ale ja si na oficialnich strankach nasla, ze od r. 2007 tohle jiz pro CR neplati). Staci tedy pouze Codice Fiscale? A jak dlouho se na to ceka? Uz ted mam strach, ze to bude komplikovanejsi, nez jsem si myslela. Ale domu se s neporizenou rozhodne vratit nechci. Preji vam vsem moc uspechu v hledani prace a pevne nervy!
Itálie
Autor: Kamil (23.02.2010)
Dobrý den,
sháníme s přítelkyní práci v Itálii na červenec, nejlepší by byl sběr ovoce. Je nějaká pravděpodobnost, že se nám ji podaří najít přímo na místě, nebo je lepší všechno zařídit dopředu?
Mockrát děkuji za odpovědi.
práce
Autor: Luboš (24.02.2010)
Dobrý den, hledám jakokoliv práci v Italii, budu velmi rád kdyby se něco našlo. Při nejhorším budu hledat přímo na mistě a kdo by měl zájem také vyjet pište e-mail:
Re: práce
Autor: Honza (13.05.2010)
Ahoj Luboši,
jestli si ještě nevyjel už do Itálie,nechceš jet s námi?Hledáme ještě jednoho člověka do auta.Jedem jen tak neslepo a doufáme,že něco najdem.
prace v Italii
Autor: Nefertiti Kozderková (27.02.2010)
Ahoj,hledam práci v Itálii nejlépe na farmě u moře na sběr ovoce...prosím mohl by mi někdo poradit ? děkuju moc.... :-)
Re: prace v Italii
Autor: niky (08.03.2010)
ahoj,chci se zeptat jestli uz si neco nasla, kdyztak se ozvi na mail, muzeme se nejak domluvit.
Autor: niky (28.02.2010)
ahoj,hledáme s kamoškou nějakou práci v Italii,pokud byste někdo o něčem věděli budu ráda když se ozvete.
Autor: Partacka do Italie (28.02.2010)
ahooj,hledam nejakou praci v Italii a jeste nejakou fajn holcinu ktera by taky rada vyrazila za praci, budu rada kdyz se nekdo ozvete a mohli bysme se domluvit.
Autor: F.Hortensky@seznam.cz (07.03.2010)
ahoj hledame praci v italii :) berem cokoliv, dorozumime se anglicky a trochu nemecky, vsem je 18+, mame auto...muzem dobrat este 2 lidi
Brigádka
Autor: Yanycca (15.03.2010)
Ahoj, vím, že pravděpodobně žádnou nabídku nedostanu, ale proč to nezkusit? Z kamarádkou hledáme téměř cokoliv kdekoliv v Itálii (nebo i jiném státu).Zkušenosti v hotelech, barech, farmach apod. Jazyky:němčina, angličtina, zakl.italštini. Tak pokud by nás někdo na léto chtěl, ozvěte se :) Děkuji, Jana a Gina. mail:
Re: Brigádka
Autor: Marek Brož (09.06.2011)
Dobrý denn,příští rok jedu pracovat do sv.Italie hledam přátele co by se nebali jet se mnou .muj mai myslim ze by bylo lehči jet v partě umim italsky a nemecky muj facebuk je také Marek Brož
Upozornění – diskutujte na fóru
Autor: Redakce Nazkušenou.cz (16.03.2010)
__________________________________________________________
Rádi bychom Vás upozornili, že můžete diskutovat přímo na fóru Nazkušenou, kde najdete všechny diskuze přehledně zorganizované:

www.nazkusenou.cz/fo…

Děkujeme

Redakce Nazkušenou.cz
__________________________________________________________
Prosba
Autor: Zuzka (26.03.2010)
Ahoj, prosím někoho, kdo ví o nějaké práci v Itálii, aby se mi ozval na mail. Ráda bych odjela s kamarádkou co nejdřív a na dobu neurčitou. Italsky neumíme, jen německy, proto bychom rády sehnaly práci kde se italština téměř nevyskytuje - třeba jako pokojské nebo na sběr. Pokud o něčem víte nebo máte kontakty na známé v Itálii, prosím napište mi: Moc děkuju..
dotaz a prosba
Autor: terka (28.03.2010)
ahoj vsichni chtela bych se zeptat zda nekdo z Vas slysel o agenture AG-K.EUROPE v lete s nimi jedeme do italie ale nikde jsem na ne nevidela zadny komentar atd. a nebo jestli mi doporucite agenturu s kterou jste pracivali vy. moc dekuji popr. piste na vsem predem dekuji
Re: dotaz a prosba
Autor: Katka (09.04.2010)
Ahojky,
tu agenturu vubec neznam... Ale az s ni pojedete nezapomente sdelit sve zkusenosti, jestli vse dopadlo ok.
Dekuji
Re: dotaz a prosba
Autor: honza (05.05.2010)
Ahoj s touto agenturou AG-K.EUROPE, máme ted 7.5.2010 odjet do Itálie za prací zaplatili jsme jim poplatek.Tak jsem zvědavý zda-li se vůbec někam pojede už teď z nich mám špatný pocit,protože informace o odjezdu nejsou ani do teď jasné,jediné štěstí je,že se sněkým mám svést autem,takže snad ty náklady nebudou vysoké.
Pokud máte nějaké informace o této agentuře,tak mi prosím napište díky.
řidič autobusu
Autor: jiří (25.04.2010)
zdravím všechny, sháním práci v Itálii jako řidič autobusu, městská, dálková, nebo z města na pláž, cokoliv - pokud někdo o něčem ví anebo má dokonce nějaké zkušenosti, kontaktujte mě prosím na . mluvím anglicky a italsky, děkuji moc za pomoc
Autor: Simona (07.05.2010)
Pro vsechny!!!!!! Kdo chce,praci si vzdy najde!!!!!!!Dulezite je vyridit si ze zacatku codice fiscale,protoze ho budou vsude chtit,pak muzete odpovidat a posilat zivotopisy na inzeraty a on se urcite nekdo ozve.A jde to i bez pracovniho povoleni.Trvale bydliste,ktere se vyridi behem 2 mesicu,budete mit diky vasi aktualni praci,zdravotni pojisteni take a nevidim kde je problem.Nevim jak to funguje na jihu,ale v Bologni je plno pracovnich nabidek.Je jasne,ze kdo nic neumi ma malo moznosti.Nesouhlasim s lidma,kteri neustale breci,ze neni prace.Spise je to neschopnosti!!!!!!!Krasny den
Autor: Lannica (17.05.2010)
Zdravim, chtela sem se zeptat zda nevite o nejake strance nebo agenture ktere nabizi praci v italii nebo v recku! Pak sem se chtela taky zeptat zda tu nekdo ma zkusenosti s praci jako barmanka nebo napojova hosteska.Dekuji
hosteska Itálie
Autor: Rezzy (23.05.2010)
Ahojte, prosím vás, chtěla jsem se zeptat, pokud jde o práci (nápojové) hostesky-konzumentky v cizině (nejčastěji Itálie a Řecko). Uvažuji o tom, ale je jistě dobré být opatrný, aby člověk neskončil v nějakém pochybném podniku či nevěstinci. Agentur (ať už českých nebo slovenských) nabízejících tuto práci je strašně moc a je docela těžké rozeznat také jejich přístup a úroveň. Nemáte nějaké reference nebo doporučení na někoho osvědčenýho? Zároveň nějaké i tipy či zkušenosti s tímto typem práce? Přemýšlím nad tím, ale erotické služby nebo něco podobného odmítám dělat!!! Předem díkes! Kdyžtak můžete písnout Díky
Autor: Ivča (06.09.2010)
Dobrý večer chtěla bych se zeptat jestli je nějaká pracovní příležitost v Itálii v Bibione?Mám obchodní školu obor Obchodník,Bavilo by mě ale pracovat v nějakém obchodě s oblečením,Mohli byste mě informovat na můj email Ivana.bencatovazavináčseznam.cz a ještě k té práci nějaké ubytování kde by třeba člověk mohl být?Děkuji Ivča
Autor: Hana (25.10.2010)
Ahojky kdo jste se slyšeli o brigádě v Itálii firma Apofrui máte s ní zkušenosti.Jestli jste u této firmy pracovali prosím ozvěte se myslím si že je to podvod.Děkuji
Re:
Autor: Redakce Nazkušenou.cz (27.10.2010)
Více infomací o této firmě najdete u nás na foru www.nazkusenou.cz/fo…
Pomoc
Autor: Petra (29.10.2010)
dobrý den scháním práci v italii okolí říma,pokud někdo o něčem víte -nebo pokud máte info o nějaké slušnější agentuře budu moc ráda.Moc děkuji za pomoc
prosba o pomoc
Autor: Jana (04.01.2011)
pomuže mi někdo sehnat práci nebo brigádu v Itálii? jakoukoli,ne kluby..prostě jakoukoli práci,uklidy,sběry ovoce a zeleniny,pomocné práce prostě cokoli moc předem všem děkuji za pomoc Jana
prosba o pomoc
Autor: Jana (04.01.2011)
pomuže mi někdo sehnat práci nebo brigádu v Itálii? jakoukoli,ne kluby..prostě jakoukoli práci,uklidy,sběry ovoce a zeleniny,pomocné práce prostě cokoli moc předem všem děkuji za pomoc Jana
Re: prosba o pomoc
Autor: lubos (29.01.2011)
ziji v jizni italii brigada se tady da sehnat tak od brezna do listopadu na sber ovoce ted jsou tady mandarinky a pomerance ale tam brigadu jen tezko sezenes no a potom cerven cervenec srpen v rekreacnich zarizenich ja ziji primo u more a vim ze tam zacinaji lidi shanet uz v dubnu no ale leden unor a prvni pule brezna je tady s praci uplne mrtvo. jestli budes chtit dalsi info ozvi se na
Re: Re: prosba o pomoc
Autor: Domi (29.01.2011)
ahoj, rádi bychom s přítelem po zkouškách koncem června vyrazili do Itálie, a rádi bysme si i přivydělali, tak mě napadl právě sběr ovoce nebo pak později sběr hroznů na vinicích..budu moc ráda za tip, kontakt, zkušenost..díky moc
Re: prosba o pomoc
Autor: niky (17.03.2011)
ahoj,jestli mas zájem jet do Itálie za prací tak mám nabídku, ozvi se na email
dotaz na pojisteni..
Autor: Honza (04.01.2011)
Zdravim, mám možnost ject na rok pracovat do Itálie se smlouvou jako OSVČ.Všechno by bylo v pohodě..jenomže živnosták mám momentálně pozastavený a na vycestovaní potřebuju doklad E101..který mi na socialce vystavý pouze po 2 měsících aktivní živnosti.Na to nemám čas čekat..takže druhá varianta je přihlásit se na soc.přímo v itálii.Tak se chci zeptat co to obnáší,kolik se platí zálohy atd.. volal jsem dokonce i na ministerstvo zahraničí a nikdo mi nedokazal poradit.Díky moc.H.
Re: dotaz na pojisteni..
Autor: lubos (29.01.2011)
ja jsem v jizni italii 4 roky. musis si prvni zaji do agenzie delle entrate pozadat o kod fiscale po te co ti ho prideli ti poradi co dal neplati se tam nic.muzes se mi ozvat na
hledáme práci
Autor: sunny007 (17.01.2011)
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví o nějaké práci v Itálii pro 3 lidičky, nejlépe něco pro neznalé jazyka, jako odrazový můstek.... Děkujeme moc
Re: Re: prosba o pomoc
Autor: Domi (29.01.2011)
ahoj, rádi bychom s přítelem po zkouškách koncem června vyrazili do Itálie, a rádi bysme si i přivydělali, tak mě napadl právě sběr ovoce nebo pak později sběr hroznů na vinicích..budu moc ráda za tip, kontakt, zkušenost..díky moc
Hledám brigádu na léto v Itálii
Autor: Lucie (29.01.2011)
Ahoj, chtěla bych brigádu na prázdniny v Itálii. Zatím se mi nedaří nic sehnat:( Mohla bych vyjet v půlce června, cca na dva měsíce. Nemáte někdo nějaký typ? Budu dělat cokoliv(pokojská, pomoc v kuchyni, sběr ovoce,...) kromě klubů. Pište na e-mail:
Předem díky:)
Práce v itálii
Autor: Pavel (02.03.2011)
Zdravím.. Chci na sezónu 2011 do Itálie na jakoukoliv brigádu. Sháním člověka, který by jel taky, protože ve více lidech se lépe táhne. Máš li zájem, ozvi se mi na email. Zkusíme něco najít, popřípadě vyměnit zkušenosti.
Re: Práce v itálii
Autor: vasek (14.03.2011)
TO JE VIDET ŽE JSI ASI JESTE V ITALII NIKDY NEBYL PROTOZE CIM VIC LIDI SEBOU POTAHNES TIM VIC SI BUD JISTY ZE PRACI NESEZENES JA V ITALII ZIJI JIZ 5 LET A VIM JAK TO CHODI TAK HODNE STESTI
Re: Re: Práce v itálii
Autor: nick (01.06.2011)
Ahoj Pavle,kde tam jsi? chtěla bych jet také do Itálie pracovat,nejlépe do hotelu, kde je ubyt i strava,(pokojská, pomoc v kuchyni a tak)základy ij,nj,aj, jsme pár, pomohl bys něco do začátku na start sehnat?Ubyt a práci, aspon nějaký tip.Díky a měj se fajn. email:
práce v Itálii
Autor: niky (17.03.2011)
ahojky všichni,hledám někoho kdo by rád semnou jel za prací do Itálie? Nenajde se tady někdo kdo má taky hrozně rád Itálii a rád by tam pracoval? Jestli je tu nějaký stejný nadšenec tak se ozvi, mám nabídku na práci. Jedna se o normální práci. Více info napíšu v emailu. Budu se tešit na Vaše odpovědi. pište na email
Prace na letni sezonu
Autor: Pavlina (27.03.2011)
Ahoj,jsme 2-3 kamaradky a shanime praci na letni sezonu.Zajimame se o praci servirky,barmanky ci pokojske.Pokrocila AJ a zaklady NJ.Nevite nekdo o necem? Zadne eroticke nabidky, prosim.E-mail ci tel 721428795 Diky
Torino
Autor: Marek (20.04.2011)
Hledám někoho v Torinu nebo jeho blízkém okolí, na pokec v češtině, ideální třeba někdo s dětmi.Přítelkyně tam 13 let žije a ráda by, aby její děti měly s češtinou nějaký kontakt.
Kdyby někdo věděl i o nějaké práci pro ni v Torinu, to už bych chtěl asi příliš :o)
Můj email mvala(zavináč)centrum.cz
Hledám kamarádku - práce konzumentky,hostesky na prázdniny
Autor: Prázdninová nabídka/poptávka - Itálie (11.05.2011)
Hledám kamarádku, která by se mnou jela dělat práci hostesky(konzumentky, tanečnice...) v klubu nedaleko Milána v Itálii, nabídka je ověřená, jen nechci jet sama. Jen pokud máš vážný zájem, odjezd někdy po 20.červnu, doba práce měsíc až 2, jelikož v září jdu na VŠ...lepší některá, která už v Itálii byla nebo má s prací s konzumentky zkušenosti, jelikož jedu poprvé a s italštinou budu začínat, ale ráda pojedu s kýmkoliv kdo by měl podobné plány jako já, ví do čeho jde atd..ve dvou se to lépe táhne.Děkuji za případnou odezvu na
Re: Hledám kamarádku - práce konzumentky,hostesky na prázdniny
Autor: Sima (02.09.2011)
ahij,budes asi velmi mlada a nezkusena,ze?Hosteska,tanecnice do Italie?Davej pozor!!!!!Neni to tak jednoduche jak si myslis.
Autor: Marek Brož (09.06.2011)
Dobrý den,chci na příští prázdniny jet do sv.Italie za praci.Rád bych jel s více lidma. Myslím si že s určitým počtem zatim neznámych přátel by ty horké situace byly lehčí!italštinu se již učím rok a mám znalosti i v nj.kdo by měl chut mi pomoct? muj email je a facebuk Marek Brož
Autor: Nikol (13.06.2011)
Ahoj nevíte někdo o nějaké práci v Itálii (jákaoliv, kdekoliv) diky moc za každou radu.
práce
Autor: Ilča Kubištová (26.06.2011)
Dobrý den, mám zájem pracovat s přítelem v Itálii, mohl by mi někdo doporučit nějakou agenturu a poslat případné info? děkuji email:m

moc děkuji Ilča
Sběr ovoce v Itálii
Autor: Radek (03.07.2011)
Dobrý den!!!
Nemáte někdo prosím kontakt na někoho a nebo na nějakou farmu v Itálii na sezonní sběr.Chtěl bych na srpen nějakou brigádu v Itálii.Jen jestli náhodou???Děkuji moc a určitě bych se odvděčil.Hezký den Radek
Re: Hledám brigádu na léto v Itálii
Autor: Radek (04.07.2011)
Dobrý den.Neví někdo kontakt na nějakou farmu či nějoho kdo tam byl na sběr plodin v Itálii.Chtěl bych zabít čas v létě a mam moc dovolené,tak bych to chtěl zkusit.Můžu celý srpen a určitě se odvděčím!!!Děkuji za odpovědi.Můj mail je
Autor: Sandra (11.07.2011)
Ahoj, chci se vypravit do Itálie na nějakou sezoní brigádku. Kdyby někdo o něčem věděl, budu ráda, když mě kontaktujete. Ráda bych spíše severní Itálii, okolí Bibione atd.. Práci pokojské a tak podobně.Děkuji
dotaz
Autor: Linda (24.07.2011)
Dobrý den, hledáme s kamarádkou nějakou brigadu v Itálii na srpen. Kdybyste o něčem věděli, tak prosim napište na Děkujeme.
Re: Shanime praci v Italii
Autor: bedřich b. (11.08.2011)
čau lidi nevíte o nějaké práci v itálii poblíž bassana del grappa italsky se dorozumím řp B pracoval jsem 2roky u ségry pomocná síla v baru odepište na muj email moc díky
hledam praci
Autor: Stanley (12.08.2011)
Prosim nekoho!!!Hledam praci v Italii nejlepe Bolzano mam tam pritelkyni a chci ji byt co nejblize!!!Pracuji sice v Anglii kde mam dobre placenou praci ale ona do Anglie nechce.Neni tu po pravde oco stat.Miluji ji silene a chci si tam najit praci ale nechci ji zatezovat tim at ma starosti zda mam praci nebo ne.Chci se postarat sam o sebe.Prosim nekoho nevite o necem.Neovladam NJ ani Italstinu ale Neco umim Anglicky.Prosim pomozte mi nekdo chci byt uz co nejdrive u ni a dokazat ji jak moc pro me znamena!!!Muj email je
italie
Autor: Marek (26.08.2011)
pokud by mi chtel někdo poradit ohledne prace v Italii napište mi prosim na e-mail:
Italsky se vcelku domluvim, Aj v poho :-)) diky
Autor: Lubos (28.08.2011)
Hledam nejakou agenturu ktera dodava lidi do Italije na praci,bohuzel Italsky neumim budu muset se doucit dekuju.muj tel 773562937
Autor: Honza (08.09.2011)
Dobrý den,chtěl bych se zeptat na nějakou práci v itálii.Děkuji za odpoved. Můj email -
Autor: Bára (22.09.2011)
Ahojky neví někdo o práci v Itálii? :) Prosím moc děkuji
Autor: Bára (22.09.2011)
Ahojky neví někdo o práci v Itálii? :) Prosím moc děkuji
hledam kamaradku
Autor: Ivi (11.10.2011)
zijeme s pritelem v Rime, on toho ma moc a ja... hledam kamaradku k obcasnemu spolecnemu programu :-) napis na
Re: hledam kamaradku
Autor: dasa (04.01.2012)
ahoj hledas kamaradku zavolej nebo napis dasa tel 732369257
Autor: niky (18.10.2011)
hojky všichni,hledám někoho kdo by rád semnou jel za prací do Itálie? Nenajde se tady někdo kdo má taky hrozně rád Itálii a rád by tam pracoval? Jestli je tu nějaký stejný nadšenec tak se ozvi, mám nabídku na práci. Jedna se o normální práci. Více info napíšu v emailu. Budu se tešit na Vaše odpovědi. pište na email
Práce v italii
Autor: Kubík (29.11.2011)
Ahoj, chtěl bych pracovat v italli jako čísnik,vím že je to tezke nájit,Může te my poradit prosím nekdo nebo jestli víte o praci.Předem děkuji. Kuba

Muj telefon je + 420 724 704 711
Nebo email
Italie
Autor: Kuba Kalvoda (29.11.2011)
Ahoj, chtěl bych pracovat v italli jako čísnik,vím že je to tezke nájit,Může te my poradit prosím nekdo nebo jestli víte o praci.Předem děkuji. Kubík

Email je
Telefon je 724 704 711

Díky :-)
prosba
Autor: Jana (11.12.2011)
hledáme jakoukoli práci nebo brigádu .mužete někdo pomoci? muj email nebo tel.č.+420777207456 nejdříve pouze sms..předem děkujeme
Autor: dasa (04.01.2012)
hledam praci pokojska pom sila v kuchyni nebo manualni prace nebo se pripojim k nekomu kdo vi o praci a nechce jet sama predem dekuji tel 732369257
prosba
Autor: Michal (08.01.2012)
Ahoj. Sháním práci v Itálii. Nejlépe tak od března na celou sezonu. Rád bych pracoval někde na sadě nabo vinici. Můžete mi někdo poradit, jak a kde nejlépe ji sehnat? děkuji
můj e-mail:
Autor: Jana (10.01.2012)
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli někdo neví o nějaké práci v Bibione na červenec a srpen, jsme dvě a chtěli bysme zkusit práci pokojské nebo uklízečky, předem děkuji J.
Autor: Patricie (11.01.2012)
Dobrý den, hledám jakoukoliv seriózní práci v Itálii, nejlépe pro 2, ale spokojím se i s jedním volným místem. :) oba máme slušnou znalost ij, já ji studuji na VŠ. Kdybyste někdo o něčem věděl, ozvěte se, prosím. Díky.
Autor: marcela (13.01.2012)
ahoj, hledam praci v jizni italii... v podstate je jedno jaka prace, zkusenosti a 4letou praxi jako servirka a assistentka baru. umim anglicky a italsky jen zaklady. dekuji za info...
Prace v Italii
Autor: Pavlína (23.01.2012)
Dobrý den,
chtela bych se zeptat jestli nekdo nevíte o práci v Itálii, nejlépe pro pár v jednom hotelu.
Předem dekuji za odpovědi,
muj e-mail:

:) preji hezky zbytek dne
 

jazykové školy  překlady a tlumočení



oblibene

RSS Odebírat novinky přes RSS/XML

Hlavní článek:

Práce v zahraničí

Zkušenosti našich čtenářů

Můj studijní pobyt v italském Forli

Nazkušenou.cz on Facebook