Chci si nechat zařídit studium v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur a škol zajišťujících studium v zahraničí Anglie, Austrálie, Irsko, USA Německo, Velká Británie, EU, Kanada
více informací

Chci přímo kontaktovat zahraniční jazykové školy

Seznam spolehlivých zahraničních jazykových škol. Angličtina, němčina, francouzština, ruština, španělština…
více informací

Chci si nechat zařídit práci v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur zajišťujících práci v zahraničí - krátké pracovní pobyty i zaměstnání, au-pair, letní tábory, práce na farmách…
více informací

Au pair is looking for a family :)

Nabídky práce au-pair v anglicky mluvících zemích. Pokud víte o nějaké zajímavé nabídce na au-pair v anglicky mluvící rodině, vložte ji sem.

Au pair is looking for a family :)

Příspěvekod anitapribojska » stř 02. lis 2016 10:27:53

Ahoj,
jmenuji se Anita, v dubnu mi bude 18 let a druhým rokem studuji Anglické gymnázium v Pardubicích. Na léto 2017 ( 2 - 3 měsíce ) hledám anglicky mluvící rodinu, která by mě uvítala jako Au pair a pomohla mi zdokonalit mou angličtinu. Má úroveň AJ je B2 a nemám problém s plynulou komunikací.
Mám tři mladší bráchy a o prázdninách jezdím na Taneční tábory, kde máme na starosti mladší děti, takže mé zkušenosti s dětmi jsou bohaté. Ráda se postarám o vše, co bude potřeba. V případě jakýkoliv dalších dotazů mě neváhejte kontaktovat na : anitapribojska@seznam.cz. Za každou nabídku budu velice vděčná.

Hello,
my name is Anita, I will be 18 years old in 5 month and I study English grammer school in Pardubice. I am looking for an english speaking family for summer 2017 (2-3 months). I would like to work as au pair amd improve my english skills. My english level is B2.