Chci si nechat zařídit studium v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur a škol zajišťujících studium v zahraničí Anglie, Austrálie, Irsko, USA Německo, Velká Británie, EU, Kanada
více informací

Chci přímo kontaktovat zahraniční jazykové školy

Seznam spolehlivých zahraničních jazykových škol. Angličtina, němčina, francouzština, ruština, španělština…
více informací

Chci si nechat zařídit práci v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur zajišťujících práci v zahraničí - krátké pracovní pobyty i zaměstnání, au-pair, letní tábory, práce na farmách…
více informací

Au-Pair Dresden, Berlin

Nabídka práce au-pair v německy mluvících zemích. Pokud víte o nějaké zajímavé nabídce na au-pair v německy mluvící rodině, vložte ji sem.

Au-Pair Dresden, Berlin

Příspěvekod KristýnaD. » pát 08. led 2016 15:41:14

Zdravím,hledám práci jako au-pair v Drážďanech! Je mi 22 let, studuji angličtinu a němčinu na pedagogické fakultě v Brně, třetí ročník. Začala bych ráda v únoru zhruba na 6 měsíců. Kdybyste snad o něčem věděli, ozvěte se mi!

Hello, Iam a 22-year old student from the Czech Republic, I study English and German at the faculty of education and I am looking for a host family, I could start to work from the beginning of February till September. For more info, contact me smile emoticon
I am looking forward to hearing from you!
KristýnaD.
 

Re: Au-Pair Dresden, Berlin

Příspěvekod cibulkagabi » úte 12. led 2016 17:13:38

Ahoj Kristyno,

od unora potrebuji au-pair do Nemecka, do mesta Neckarsulm (je to pobliz znameho Heidelbergu).
Neni to Berlin ani Drazdany, ale pobliz Drazdan bydlim, tak jsem to zkusila :-).

Mam 3 leteho chlapecka, ktery zacne chodit v Nemecku do skolky, ale jelikoz koncim v praci v 18:00, nebudu ho stihat vyzvednout. Nejdrive si bude zvykat na skolku, tak tam bude napr. do obeda a pak by sel s Tebou domu. Po obede spi, obvykle 2 az 3 hodiny. Pokud to bude zvladat ve skolce, tak bude spat tam. Ja prichazim domu kolem 18 hod.

Mas ridicak?