Chci si nechat zařídit studium v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur a škol zajišťujících studium v zahraničí Anglie, Austrálie, Irsko, USA Německo, Velká Británie, EU, Kanada
více informací

Chci přímo kontaktovat zahraniční jazykové školy

Seznam spolehlivých zahraničních jazykových škol. Angličtina, němčina, francouzština, ruština, španělština…
více informací

Chci si nechat zařídit práci v zahraničí

Seznam našich spolehlivých agentur zajišťujících práci v zahraničí - krátké pracovní pobyty i zaměstnání, au-pair, letní tábory, práce na farmách…
více informací

Rodina z Louveciennes hledá šikovnou au-pair

Nabídka práce au-pair ve francouzsky mluvících zemích. Pokud víte o nějaké zajímavé nabídce na au-pair ve francouzsky mluvící rodině, vložte ji sem.

Rodina z Louveciennes hledá šikovnou au-pair

Příspěvekod Petra » stř 01. dub 2009 10:57:07

Au pair paris

Lieu: Louveciennes

I expect that my AuPair would care for my girls one hour in the morning before the school, and three hours in the afternoon after the school.She will cook for them, and the shower time . Every wednesday she will be 10 hours with them. Her free days will be the week-ends.
Also she'd have to do the children's laudry and to tidy the girls room, and learn children cleaning our space
My wish is that she loves children.
We are looking for an Aupair who loves kids and who wants to live in France because of a target and not only to have fun and to visit. I want her to be responsible, smart and also happy, tenderhearted and close to us.

Email : emmajade4@gmail.com
Tel : 0170460435

Zdroj: www.gardes-enafants.com
Petra

Zpět na Au-pair ve francouzsky mluvících rodinách